نخستین تقابل رحمتی با استقلال در کسوت مربی گری

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، دو تیم شهرخودرو و استقلال در حالی فردا در ششمین هفته لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می فرایند که در رده بندی جدول، این بازی از حساسیت های بالایی برخوردار است.

نخستین تقابل رحمتی با استقلال در کسوت مربی گری

فرشید اسماعیلی، بازیکن تیم فوتبال استقلال، در جریان تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال به علت بحث و جدل با احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال درباره قراردادش، حاشیه هایی در تمرین ایجاد کرد و این مسئله باعث شد تا محمود فکری این بازیکن را به دلیل مسائل انضباطی و ایجاد حاشیه در تمرین کنار بگذارد و این بازیکن همراه آبی پوشان پایتخت به مشهد نمی آید.

حکم محرومیت رشید مظاهری به حالت تعلیق درآمده و او می تواند در دیدار با شهرخودرو به میدان می رود.

شیخ دیاباته و سیاوش یزدانی هم شرایط بازی را به دست نیاورده و با این تیم به مشهد نمی آیند. همچنین با اعلام باشگاه استقلال، وریا غفوری هم جهت بهبودی کامل این تیم را در سفر به مشهد و دیدار برابر شهرخودرو همراهی نخواهد کرد.

مصدومیت عارف غلامی سطحی بوده با این حال رسیدن قطعی او به بازی، فردا تعیین می شود.

فرشید اسماعیلی به دلیل محرومیت از سوی باشگاه و کادر فنی استقلال را در مشهد همراهی نخواهد کرد و بابک مرادی نیز به دلیل محرومیت چند ماهی از میادین دور خواهد بود.

استقلال و شهرخودرو در پنج هفته ای گذشت

تیم فوتبال استقلال تهران در پنج دیدار گذشته خود در لیگ برتر 2 برد مقابل مس رفسنجان و ماشین سازی تبریز و دو تساوی مقابل تیم های پیکان و صنعت نفت و یک شکست مقابل فولاد کسب کرده است و بهترین بازیکن استقلال در این پنج هفته گذشته وریا غفوری با 2 گل بوده است.

شاگردان سید مهدی رحمتی در اولین بازی لیگ با پیروزی 3 بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز استارت زده و در ادامه مقابل پیکان با یک گل شکست خورده و در هفته سوم در مشهد با نتیجه یک بر یک در مقابل صنعت نفت آبادان متوقف شد اما در هفته چهارم در ورزشگاه آزادی در مقابل پرسپولیس با نتیجه سه بر صفر تن به شکست داد و در هفته قبلی با دبل قاسمی نژاد توانست یک پیروزی ارزشمند را مقابل ذوب آهن در اصفهان کسب کند که اثرگذارترین بازیکن شهرخودرو در این پنج هفته امین قاسمی نژاد با زدن چهار گل و یک پاس گل بوده است.

شرایط دو تیم در جدول

استقلال تهران در جدول با کسب 8 امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفته است و با صدر جدول تنها 2 امتیاز اختلاف دارد و شهرخودرو مشهد هم در جدول با 7 امتیاز و یک امتیاز کمتر از استقلال در رتبه هفتم جای گرفته است و با تیم صدرنشین جدول فقط سه امتیاز اختلاف دارد.

شهرخودرو در حالی فردا در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف استقلال می رود که قرار بود بازی های خانگی این تیم مشهدی در ورزشگاه ثامن برگزار شود.

بازی فردا با یک دقیقه سکوت آغاز می شود

با اعلام کمیته مسابقات هیأت فوتبال خراسان، بازی فردا شهرخودرو در مقابل استقلال به یاد مرحوم محمد جواد تقی پور، پیشکسوت داوری ایران با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه برگزار خواهد شد.

بازی بعدی شهرخودرو در مقابل تیم گل گهر در 28 آذرماه برگزار می شود و استقلال هم در همین روز به مصاف ذوب آهن می رود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نخستین تقابل رحمتی با استقلال در کسوت مربی گری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تقابل رحمتی با استقلال در کسوت مربی گری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید