ناظمی مشاور رسانه ای وزیر ورزش شد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، با حکم وزیر ورزش و جوانان، مازیار ناظمی به عنوان مشاور رسانه ای منصوب شد.

ناظمی مشاور رسانه ای وزیر ورزش شد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، مازیار ناظمی در مهرماه سال 1392 به عنوان رئیس مرکز و مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان منصوب شده بود.

ناظمی بهمن سال گذشته نیز با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری منصوب شد.

همچنین مسعود سلطانی فر ،در آیین تکریم از تلاش های ناظمی و معرفی کاوه احمدی، کار در روابط عمومی را مسنولیتی خطیر یاد کرد و گفت : مازیار ناظمی در طول 6 سال و نیم گذشته با تجربه، تخصص و وفاداری تلاش ویژه ای در جهت حفظ منافع این وزارتخانه و توسعه ورزش داشتند.

وی افزود : ناظمی به عنوان مدیر روابط عمومی با شرایط کنونی و شلوغی ورزش در برقراری ارتباط بین جامعه ورزش، جامعه رسانه توانستند پل ارتباطی مستحکمتری بر قرارکنند.

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: به این نتیجه رسیدیم مازیار ناظمی با بیش از 6 سال و نیم تجربه، تخصص، تحصیلات بالا و کارنامه و سابقه قابل قبول در حوزه ورزش باید در جهت امور اجرایی ورزش قرار بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تخصص و تبحر وی در بحث ارتباط و تعامل اثر گذار به عنوان یک ویژگی مثبت می تواند در بحث توسعه ورزش بسیار کمک کننده باشد و ما باید از این فرصت بهره می گرفتیم.

مسعود سلطانی فر تاکید کرد : مازیار ناظمی از وزارت ورزش و جوانان ،جدا نمی شوند بلکه به عنوان مشاور امور رسانه ای در کنار این مجموعه انجام وظیفه خواهند کرد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه از کاوه احمدی به عنوان فردی متخصص در امر رسانه و تعاملات در این حوزه نام برد و گفت: با پیوستن احمدی به این مجموعه ضمن بهره مندی از تجربیات ایشان بسیار امیدواریم که احمدی منشأ اثر خیر برای ورزش کشور باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ناظمی مشاور رسانه ای وزیر ورزش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظمی مشاور رسانه ای وزیر ورزش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید