خدا کند چمشیر گتوند نشود

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، امیر جدیدی در هم میهن نوشت: بالاخره بعد از فرازونشیب های بسیار، سد چمشیر آبگیری شد. افتتاح این سد با حضور سیدابراهیم رئیسی در حاشیه سفرش به کهگیلویه و بویراحمد انجام شد. در میان عکس هایی که از سفر رئیس جمهور منتشر شده است یک عکس بدجور روی مخم رفته است. عکس در مراسم استقبال مردمی گرفته شده است.

خدا کند چمشیر گتوند نشود

اهالی روستای فیروزآباد نامه ای را روی پارچه نوشته اند و از رئیسی خواسته اند که هوای روستاهایشان را داشته باشد و آب کشاورزی این روستا ها را تامین کند. نامه در نهایت فروتنی نوشته شده و اهالی ایل فیروزآباد این درخواست را نموده اند. نمی دانم بعد از افتتاح سد چه اتفاقی برای تامین آب کشاورزی این روستا ها می افتد. این نکته را متوجه ام که الان دیگر وقت حرف زدن درباره چرایی افتتاح این سد نیست. آنچه باید درباره این افتتاح گفته می شد را صغیر و کبیر و کارشناس و غیرکارشناس گفته اند. خدا کند که همین یک بار هم که شده حرف و استدلال ها درست از آب درنیاید و سرنوشت چمشیر مثل گتوند نگردد و اهالی ایل فیروزآباد به خواسته شان برسند.

اما یک نکته دیگر هم هست که باید به آن اشاره کنم. بعد از آنکه بالگرد وزیر ورزش سقوط کرد، افکار عمومی به استفاده اعضای هیئت دولت از بالگرد های امداد واکنش منفی نشان دادند. از آن روز به بعد نه تن ها اعضای هیئت دولت به این نگاه افکار عمومی وقعی ننهادند، بلکه رئیس هیئت دولت تقریباً در هر سفر از بالگرد هلال احمر جهت بازدید از پروژ ها استفاده نموده است. نمی دانم راهکارش چیست؟ اصلاً برای چنین جابجایی هایی تدابیری اندیشه شده یا نه؟ اما از آنجایی که در هر سفر عکس های رئیس جمهور و بالگرد منتشر می گردد این سوال ذهنم را مشغول نموده است.

منبع: فرارو

به "خدا کند چمشیر گتوند نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدا کند چمشیر گتوند نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید