سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل شروع شد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل، دوشنبه 30 مرداد 1402، با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، رسماً شروع به کار کرد.

سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل شروع شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل، با شعار در جریان مسیر حرفه ای و با هدف تقویت ارتباط متقابل ایرانسل و جامعه آکادمیک و فارغ التحصیلان دانشگاهی به وسیله شناسایی و پرورش نیرو های جوان و با استعداد برای ورود به بازار کسب وکار، شروع به کار کرد.

این مرکز، پس از تجربه دو دوره جذب کارآموز در ایرانسل و با توجه به بازخورد های خوب دریافتی در زمینه جذب و توسعه مسیر شغلی کارآموزان، دور سوم این برنامه را در سال 1401 و 1402، با همکاری مدرسه اشتغال شریف اجرا نموده است.

در این دوره، بیش از 2300 نفر متقاضی اعلام آمادگی کردند که تعداد 344 نفر از آنان، به مرحله دوم ارزیابی راه یافتند و در نهایت 85 نفر از آن ها توانستند پس از گذراندن ارزیابی تخصصی به دوره کارورزی وارد شوند.

افراد منتخب، در مرحله کارورزی، آموزش های فنی و رفتاری را زیر نظر منتور های بخش های مختلف شرکت و مدرسان مهارت های رفتاری، پشت سر می گذارند و این فرصت را دارند تا برای یک بازه زمانی حدوداً سه ماهه، در پروژه های واقعی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت نمایند. در سرانجام دوره کارورزی، پس از ارزیابی نهایی، افراد برتر به عنوان کارآموز انتخاب می شوند. کارآموزان در یک بازه 6 تا 9 ماهه در شرکت به کارآموزی پرداخته و مشمول پرداخت حقوق و مزایا می شوند. این کارآموزان، در صورت طی موفقیت آمیز دوره، به عنوان نیروی متخصص در شرکت ایرانسل استخدام می شوند.

منبع: فرارو

به "سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید