زنگنه : موج جدید کرونا زیرساخت های بهداشتی کشور را تحت فشار قرارداده است

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، تهران (پانا) - وزیر نفت در پیغام توییتری نوشت موج جدید کرونا زیرساخت های بهداشتی کشور را تحت فشار مضاعف قرار داده است.

زنگنه : موج جدید کرونا زیرساخت های بهداشتی کشور را تحت فشار قرارداده است

بیژن نامدار زنگنه در این پیغام تاکید نمود که وظیفه همه دستگاه ها همیاری با کادر فداکار بهداشتی و درمانی و تقویت بیمارستان ها در شرایط حاد کرونایی است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه گفت: با فوت 254 بیمار دیگر مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید19 در کشور به 29 هزار و 70 نفر رسید و 30 استان همچنان در شرایط قرمز یا هشدار کرونا هستند.

سیما سادات لاری درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (22 مهر 1399) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، چهار هزار و 108 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و هزار و 949 نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید19 در کشور به 508 هزار و 389 نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه کرد: خوشبختانه تا به امروز 411 هزار و 840 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند. همچنین 4570 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در شرایط شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا به امروز چهار میلیون و 369 هزار و 622 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "زنگنه : موج جدید کرونا زیرساخت های بهداشتی کشور را تحت فشار قرارداده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگنه : موج جدید کرونا زیرساخت های بهداشتی کشور را تحت فشار قرارداده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید