رونمایی از گزینه مجذوب کننده استقلال برای پست دروازه بانی

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، شکست استقلال در دربی تهران باعث نقدها گسترده طرفداران این تیم از تک تک بازیکنان و به خصوص سیدحسین حسینی شده است. با وجود ادعای کارشناسان مبنی بر این که روی گل دوم پرسپولیس رافائل سیلوا و آرمان رمضانی مقصر بودند، اما طرفداران استقلال هجمه های فراوانی را علیه گلر تیمشان ایجاد کردند تا جایی که علیرضا بیرانوند هم در حمایت از حسینی مدعی شد او روی گل های خورده در دربی مقصر نبوده است.

رونمایی از گزینه مجذوب کننده استقلال برای پست دروازه بانی

با این هجمه ها باشگاه استقلال در پی جذب بازیکنی است که سابقه حضور در پرسپولیس را داشته است. امیر عابدزاده که پدرش زمانی دروزاه بان استقلال بود و دو روز قبل از باشگاه اسپانیایی به صورت رسمی جدا شد، گزینه پیوستن به استقلال محسوب می گردد.

هر چند عملکرد وی در فصل گذشته به شکلی نبوده که استقلالی ها استقبال گسترده ای ازو نشان بدهند، اما تجربه نشان داده که بازیکنان تازه تیم های استقلال و پرسپولیس همیشه در ابتدا مورد حمایت هوادارانشان قرار می گیرند.

با این وجود شاید عابدزاده کوچک فصل آینده درون دروازه استقلال نهاده شد و باید دید با این شرایط حسینی با او رقابت می نماید یا استقلال را ترک خواهد نمود.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "رونمایی از گزینه مجذوب کننده استقلال برای پست دروازه بانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گزینه مجذوب کننده استقلال برای پست دروازه بانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید