راهنمای کامل ست کردن پیراهن فلانل در استایل مردانه

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، کم کم به فصل پاییز نزدیک می شویم و برای ایجاد استایل غیررسمی، راحت و مجذوب کننده در این فصل همه آقایان باید دست کم یک پیراهن فلانل در کمد لباس خود داشته باشند. اما ست کردن پیراهن فلانل در استایل چگونه است؟

راهنمای کامل ست کردن پیراهن فلانل در استایل مردانه

پیراهن فلانل یک لباس شیک است که ارزش اضافه شدن به کمد لباس آقایان را دارد زیرا جزو پیراهن های عالی غیررسمی مردانه به شمار می رود که می توان آن را با شلوار جین، شلوار کتان، تیشرت، هودی، سویشرت، کت، شلوار کتان و بوت پوشید.

فرقی نمی نماید که در پی لباس بیرونی هستید یا می خواهید لباسی تهیه کنید که بتوانید آن را در رفتن به طبیعت و سفرهای برون شهری هم بپوشید در هر حال ایده های بسیار متنوع و شیکی وجود دارند که با پیراهن فلانل می توانید ایجاد کنید.

به علت وجود طرح ها و رنگ های بسیار زیاد، نکته بسیار مهم این است که برای داشتن استایل زیبا پیراهن فلانل را به درستی در استایل خود به کار ببرید. در ادامه در این مطلب به آنالیز چگونگی استفاده از پیراهن فلانل در استایل برای داشتن تیپ شیک و مجذوب نماینده می پردازیم.

پیراهن فلانل چیست؟

پیراهن فلانل یکی از انواع پیراهن های مردانه است که از پارچه ای با بافت نرم مانند پشم یا نخ پنبه تهیه می شود. اغلب پیراهن های فلانل در طرح های ساده یا چهارخانه طراحی می شوند اما کاربرد های بسیار بیشتری دارند. تفاوت بین چهارخانه و فلانل این است که چهارخانه به یک نوع طرح و فلانل به یک نوع پارچه گفته می شود.

پیراهن فلانل ساده یا چهارخانه

پیراهن های فلانل به صورت کلی در مدل های ساده یا چهارخانه طراحی می شوند البته مدل های چهارخانه محبوب تر هستند. اینکه مدل ساده یا شطرنجی را انتخاب کنید به استایل شما، تیپی که در پی آن هستید و موقعیت مورد نظر بستگی دارد. پیراهن فلانل چهارخانه بیشتر غیررسمی و کژوال بوده اما پیراهن فلانل ساده می تواند برای ایجاد یک استایل اسمارت کژوال شیک به صورت رسمی استفاده شود.

پیراهن های چهارخانه بعلاوه ظاهر برجسته تری را هم ایجاد می نمایند اما پیراهن های ساده مانند اسمشان ساده تر به نظر می رسند. در صورتی که انتخابتان پیراهن فلانل چهارخانه است بهتر است سایر اجزای استایل خود را به رنگ های خنثی انتخاب کنید تا ظاهرتان خیلی نامنظم به نظر نرسند. اگر انتخابتان پیراهن فلانل ساده بود می توانید اجزای ظریفی را به استایلتان اضافه کنید.

  • 13 مدل پیراهن که همه آقایان باید داشته باشند

روش های ست کردن پیراهن فلانل در استایل

پوشیدن پیراهن فلانل به صورت اتوماتیک یک استایل بیرونی شیک را ایجاد می نماید و می توانید آن ها را برای موقعیت های غیررسمی مانند بیرون رفتن با دوستان یا قدم زدن در پارک بپوشید. در صورتی که پیراهن دکمه دار رنگی ساده فلانل را انتخاب کردید حتی می توانید آن را برای مهمانی هم بپوشید. از استایل های غیررسمی تا اسمارت کژوال روش های مختلفی برای ست کردن پیراهن فلانل در استایل وجود دارند.

استایل های غیررسمی فلانل

پیراهن های فلانل برای موقعیت های غیررسمی ساخته شده اند و به صورت کلی پوشیدنشان راحت است. در صورتی که در پی استایل غیررسمی هستید بهتر است این پیراهن را با شلوار کتان خاکی یا شلوار جین و کفش کتانی ست نموده و استایل ایدئال خود را ایجاد کنید.

پیراهن های فلانل به عنوان لایه رویی کاربرد دارند. در فصل تابستان اضافه کردن یک تیشرت سفید زیر آن ها منجر به ایجاد استایل کلاسیکی شده که تضاد زیبایی را در استایل به وجود می آورد. با وجود اینکه هر نوع لباسی زیر پیراهن خود می توانید بپوشید اما پوشیدن زیرپیراهن یا عرق گیر باعث می شود عرق نکنید و بدنتان خنک بماند.

زیر پیراهن فلانل چه چیزی بپوشیم؟

در فصل های پاییز و زمستان می توانید یک کت را روی پیراهن فلانل یا یک هودی را زیر پیراهن فلانل بپوشید. بعلاوه پوشیدن پیراهن فلانل روی سویشرت هم یکی دیگر از راه های عالی برای افزودن یک لایه لباس در فصل های سرد سال است. اما فقط به علت اینکه پیراهن فلانل غیررسمی است و همه جا کاربرد دارد نمی توان آن را با شلوار گرمکن پوشید. در صورتی که پیراهن فلانل را با شلوار گرمکن بپوشید ظاهر بد و نامرتبی خواهید داشت.

برای کامل بودن ظاهر، استایل های پیراهن فلانل برخلاف ظاهر راحت آن ها باید تمیز و مرتب و منسجم باشند. به عنوان مثال، می توان پیراهن فلانل قرمز را با شلوار جین آبی ست کرد اما در صورتی که می خواهید پیراهنی به رنگ تیره تر بپوشید، شلوار جین های طوسی یا مشکی انتخاب های مناسب تری هستند.

  • 10 مدل یقه پیراهن مردانه؛ چگونه برترین مدل یقه را انتخاب کنید؟

انتخاب کفش مناسب

در انتخاب کفش می توانید از بوت های قهوه ای، قهوه ای روشن یا مشکی بهره ببرید. در صورتی که پیاده روی می کنید از کفش کتانی یا کفش تنیس بهره ببرید. اگر در پی استایل گرانج هستید سعی کنید از بوت کمبات بنددار برای داشتن استایل ترند مجذوب نماینده بهره بگیرید. برای داشتن استایل شیک تر اما راحت پیراهن فلانل خود را با کفش های کتانی غیر ورزشی ای که به خوبی با سایر اجزای استایل ست می شوند ترکیب کنید.

استایل اسمارت کژوال با پیراهن فلانل

با وجود اینکه پیراهن فلانل برترین انتخاب برای موقعیت های رسمی نیست اما می توان آن را برای موقعیت های اسمارت کژوال به کار برد. پیراهن فلانل را می توان برای ایجاد استایل های کمی رسمی تر اسمارت کژوال با ترکیب کردن آن با شلوار کتان با کیفیت، شلوار پارچه ای، بوت یا کفش های رسمی استفاده کرد.

نکته مهم و قابل توجهی که وجود دارد این است که با وجود اینکه امکان استفاده از پیران فلانل به صورت لایه ای وجود دارد اما باز هم می توانید به تناسب موقعیت دکمه های آن را بسته یا باز نگه دارید. بعلاوه می توانید این پیراهن را با یک کت بلیزر شیک و کراوات ترکیب نموده و استایل درخشانی را ایجاد کنید. بعلاوه به صورت مشابه می توان این استایل را با کفش های آکسفورد یا دربی ست کرد.

استایل های پیراهن فلانل

پیراهن فلانل قرمز

پیراهن فلانل قرمز محبوب ترین مدل در بین افراد است. هنگام انتخاب پیراهن فلانل قرمز به احتمال زیاد به جای مدل ساده مدل چهارخانه را انتخاب خواهید کرد. با وجود اینکه بعضی از این پیراهن های فلانل قرمز تک رنگ ساده هستند اما بیشتر آن ها را به مدل چهارخانه می بینیم.

این موضوع دلایل بسیاری دارد که از جمله آن ها می توان به این موضوع اشاره نمود که پیراهن چهارخانه قرمز بسیار کاربردی است، پوشیدن آن راحت بوده و هنگامی که چهارخانه آن به یکی از رنگ های مشکی، آبی یا زرد طلایی باشد استایل بسیار زیبایی را ایجاد می نماید.

پیراهن فلانل قرمز خود را با تیشرت مشکی، شلوار جین اسکینی آبی یا مشکی و کفش کتانی یا بوت بپوشید. بعلاوه می توانید دکمه های پیراهن خود را باز گذاشته و استایل غیررسمی ای داشته باشید یا برای رسمی تر شدن استایل دکمه های آن را به صورت کامل بسته و روی آن کت بپوشید.

با وجود اینکه شلوار جین های مشکی به خوبی با پیراهن های فلانل قرمز و مشکی ست می شوند اما در صورتی که پیراهن قرمز ساده را هم انتخاب کنید می توانید آن را با شلوار جین روشن دلخواه خود ست کنید.

بعلاوه پیراهن های فلانل قرمز با اکسسوری هایی مانند کفش های کتانی یا بوت های کار غیررسمی مشکی و دستبندها و گردنبندهای چرم مشکی هم به خوبی ست می شود.

پیراهن فلانل مشکی

در صورتی که می خواهید استایلی داشته باشید که همواره شیک باشید و هیچگاه دمده نشود استایلی را انتخاب کنید که در آن پیراهن فلانل مشکی وجود داشته باشد.

پیراهن فلانل مشکی هم مانند پیراهن فلانل چهارخانه قرمز به دهه 90 باز می شود و به میزان استایل گرانج قدمت دارد. ترکیب سفید و مشکی یک ترکیب کلاسیک است که می تواند با هرچیزی پوشیده شود. اگرچه در صورتی که در پی چیزی هستید که شما را متمایز کند پیراهن فلانل مشکی را با طیف مختلف شلوار طوسی ست کنید.

پیراهن فلانل مشکی بعلاوه یکی از معدود رنگ هایی است که به عنوان رنگی که در تمام طول سال کاربرد دارد شناخته می شود. اگرچه پیدا کردن پیراهن مشکی تک رنگ متناسب برای موقعیت های اسمارت کژوال دشوارتر است و تغییری اساسی را در استایل فرد ایجاد می نماید.

با وجود اینکه به راحتی می توانید استایل های مختلف را با این رنگ کاربردی امتحان کنید اما ست کردن پیراهن فلانل مشکی با شلوار جین اسکینی مشکی یا طوسی و بوت کمبات که همواره مد است را هم امتحان کنید.

پیراهن فلانل سبز

پیراهن فلانل سبز را می توانید با لباس های آبی، مشکی یا طوسی تیره ست کنید. رنگ سفید هم می تواند با پیراهن فلانل سبز ترکیب شود اما ممکن است برای اجتناب از داشتن داشتن ظاهر برجسته تر انواع تیره تر سبز مانند سبز زیتونی و سبز جنگلی را برای پیراهن خود انتخاب کنید

پیراهن سبز خود را با شلوار جین آبی مورد علاقه خود و بوت بنددار قهوه ای ست کنید. برای ایجاد استایل غیررسمی مدرن می توان دکمه های پیراهن خود را باز گذاشته، زیر آن یک زیر پیراهن سفید پوشیده و برای ایجاد تضاد شلوار جین تیره با کفش کتانی سفید بپوشید.

پیراهن فلانل سفید

برای روزهای بهاری و تابستانی پیراهن های فلانل سفید انتخاب های مناسبی به شمار می روند. در حالی که پیراهن حتی در فصل تابستان هم می تواند پوشیده شود می توانید در این فصول گرم تر آستین ها را به سمت بالا تا نموده یا مدل های آستین کوتاه آن را بخرید.

پیراهن های فلانل سفید آزادی بیشتری برای ترکیب شدن با رنگ هایی مانند آبی کم رنگ، طوسی، قرمز، قهوه ای و نارنجی تیره را فراهم می نمایند.

علاوه بر این با پوشیدن پیراهن سفید یا پیراهن سیاه و سفید چهارخانه استایل هنری زیبایی خواهید داشت. در صورتی که رنگ های روشن تر را انتخاب کنید اکسسوری های رنگ روشن هم مناسب هستند. هنگام انتخاب پارچه تک رنگ فلانل سفید، شلوار جین های آبی روشن یا خاکی روشن استایل هایی را ایجاد می نمایند که هیچگاه دمده نمی شود و بسیار مورد توجه قرار می گیرند.

پیراهن فلانل طوسی

بسته به سلیقه و استایل خود می توانید طیف روشن یا تیره طوسی را برای پیراهن خود انتخاب کنید. در صورتی که در پی استایل شیک هستید باید پیراهن فلانل طوسی ای بگیرید که چهارخانه های مشکی داشته باشد. جدا از مشکی، یک پیراهن تک رنگ ساده طوسی هم برترین انتخاب برای ایجاد یک استایل اسمارت کژوال است.

پیراهن فلانل طوسی می تواند با بسیاری از رنگ های خنثی مانند سفید، بژ، قهوه ای و مشکی ترکیب شده و استایل اسمارت کژوال شیک و درخشانی را به وجود آورد. با وجود اینکه تنوع بسیاری در مدل های چهارخانه وجود دارد، پیشنهاد می شود مدل های تک رنگ را هم با شلوار جین، کفش و اکسسوری ست کنید. حتما یک پیراهن فلانل طوسی را به کمد لباس خود اضافه کنید.

پیراهن فلانل قهوه ای

پیراهن فلانل قهوه ای اغلب نادیده گرفته می شود اما باید حتما در این فهرست نام آن ذکر می شد. قهوه ای مکمل بسیاری از رنگ های دیگر مانند آبی، قرمز، سبز و سایر رنگ های طیف قهوه ای است. به طور خاص پیراهن فلانل قهوه ای یک انتخاب عالی برای فصل پاییز برای ست کردن رنگ لباس با رنگ برگ ها است.

با وجود اینکه ممکن است دوست نداشته باشید بیرون از منزل از پیراهن فلانل قهوه ای بهره ببرید اما علتی برای اضافه نکردن خلاقانه آن به استایلتان وجود ندارد. این رنگ پیراهن با شلوار جین های آبی ملایم یا شلوارهای قهوه ای مکمل ترکیب بسیار خوبی را ایجاد می نماید. بعلاوه اکسسوری های چرم قهوه ای هم به زیباتر شدن استایل هم یاری می نمایند.

  • 13 روش برای داشتن استایلی شیک با پیراهن لینن مردانه

ست کردن پیراهن فلانل با شلوار جین

بسیاری از آقایان ترجیح می دهند پیراهن فلانل را با شلوار جین بپوشند تا استایل شیک و مجذوب نمایندهی داشته باشند. فرقی نمی نماید که شلوار جین مشکی یا آبی، اسکینی یا گشاد را انتخاب کنید در هر حال استایل کاربردی ای را ایجاد نموده و با هر رنگ پیراهن فلانل به خوبی ست می شود. علاوه بر این بعلاوه می توانید برای تغییر استایل خود مدل های آستین بلند یا آستین کوتاه را انتخاب کنید.

بعضی افراد ممکن است ترکیب پیراهن فلانل و شلوار جین خود را با کفش کتانی یا بوت و تیشرت یا هودی زیر آن (بسته به آب و هوا) ست نمایند. پیشنهاد می شود به جای تیشرت ساده یک پیراهن فلانل چهارخانه را انتخاب کنید زیرا در هر شرایطی استایل مجذوب نماینده و شیکی را برایتان ایجاد می نماید.

پوشیدن تیشرت زیر پیراهن فلانل

به عنوان یکی از استایل های مشهور ممکن است بخواهید پوشیدن تیشرت زیر پیراهن فلانل را امتحان کنید. برترین مدل این تیپ به این صورت است که یک تیشرت سفید را زیر پیراهن فلانلی که دکمه هایش باز است بپوشید.

اگرچه بعلاوه می توانید هر رنگ تیشرتی را زیر پیراهن فلانل خود بپوشید فقط دقت داشته باشید که رنگ آن با رنگ پیراهنتان تداخلی نداشته باشد. شلوار و کفش هایی که می پوشید به رنگ مورد علاقه شما بستگی دارد.

به عنوان مثال پیراهن فلانل قرمز با شلوار جین آبی یا شلوار کتانی خاکی بسیار شیک به نظر رسیده در حالی که پیراهن آبی با شلوار جین آبی روشن متناسب بوده و پیراهن فلانل مشکی با شلوار جین مشکی به خوبی ست می شود.

پوشیدن هودی زیر پیراهن فلانل

هودی یا سویشرت در صورتی می توانند زیر پیراهن فلانل پوشیده شوند که رنگ هایشان با رنگ پیراهن مکمل بوده و پیراهن فلانل اورسایز باشد. به عنوان مثال یک پیراهن فلانل قرمز، سفید، آبی یا مشکی روی هودی طوسی یا سویشرت سفید بسیار زیبا به نظر می رسند.

برای ایجاد این استایل به یک هودی یا سویشرت با میزان متناسب و پیراهن فلانل اورسایز برای پوشیدن روی آن ها برای جلوگیری از حجیم به نظر رسیدن احتیاج دارید. این ترکیب زیبا را می توانید با شلوار جین، شلوار کتان و کفش کتانی یا شلوار جاگر و کفش تنیس ست کنید. در صورتی که ترکیب رنگ ها مناسب باشند و با استایل راحت باشید ظاهر مناسبی است.

پوشیدن کت روی پیراهن فلانل

امکان پوشیدن کت روی پیراهن فلانل وجود دارد اما برای داشتن استایل زیبا باید آن را با استایل بیرونی خود ست کنید. کت ها مکمل استایل راحت پیراهن فلانل هستند اما بعضی افراد دوست دارند از کت چرم استفاده نمایند و استایل اسمارت کژوال داشته باشند.

برخلاف هودی و سویشرت، کت انعطاف پذیری و گرمای بیشتری را فراهم می نماید.

پوشیدن پیراهن فلانل با شلوارک

ترکیب پیراهن فلانل با سلوارک یک استایل عالی برای فصل تابستان است. در صورتی که هوا خیلی گرم بود پیراهن های چهارخانه آستین کوتاه فلانل را با شلوارک کتان و کفش کتانی سفید ست نموده و ظاهر مجذوب نمایندهی را ایجاد کنید.

بعلاوه علاوه بر خرید پیراهن های آستین کوتاه می توانید آستین های پیراهن های فلانل کلاسیک آستین بلند خود را به سمت بالا تا کنید. برای تکمیل این استایل کفش های کتانی، لوفرهایی به رنگ های ساده مانند سفید، مشکی یا قهوه ای را انتخاب کنید.

ست کردن پیراهن فلانل در استایل

بر اساس استایل و موقعیت می توانید مدل های چهارخانه یا ساده تک رنگ پیراهن فلانل را انتخاب کنید.

  • رنگ های کلاسیک مانند قرمز، مشکی، سفید، قهوه ای، طوسی و سبز را انتخاب کنید.
  • برای داشتن استایل متعادل طرح های درشت و برجسته را با لباس های ساده ترکیب کنید.
  • برای داشتن استایل مجذوب نماینده غیررسمی دکمه های پیراهن فلانل خود را باز گذاشته و زیر آن تیشرت بپوشید. سپس آن را با شلوار جین، کفش کتانی یا بوت تکمیل کنید.
  • برای داشتن استایل اسمارت کژوال، دکمه های پیراهن فلانل را بسته، شلوار کتانی بپوشید، کمربند چرمی ببندید و از بوت چلسی یا تیمبرلند به همراه آن ها بهره ببرید.

منبع: Top Trends Guide

منبع: دیجی استایل

به "راهنمای کامل ست کردن پیراهن فلانل در استایل مردانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای کامل ست کردن پیراهن فلانل در استایل مردانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید