راننده تهرانی به یاری رونالدو سلبریتی شد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، خبرنگاران؛ کاروان تیم النصر عربستان ظهر امروز با همه ستاره هایش وارد تهران شد. در میان همه ستاره های گران قیمت این تیم، اما حضور کریستیانو رونالدو بیش از بقیه جلب توجه می کرد و طرفداران را به فرودگاه و خیابان های اطراف هتل محل اقامت این تیم کشاند.

راننده تهرانی به یاری رونالدو سلبریتی شد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، از صبح امروز اخبار متفاوتی درباره حضور این تیم عربستانی و ستاره پرتغالیش به گوش می رسد، اما شاید یکی از جالب ترین موارد سرگذشت متفاوت راننده اتوبوسی است که حالا 36 ساعت باید در خدمت تیم النصر باشد.

از آنجایی که بازی پرسپولیس و النصر بدون حضور تماشاگر برگزار می گردد ایرانی های کمی شانس تماشا از نزدیک رونالدو را دارند. همین مسئله موجب شد تا عده ای اتاق های گران قیمت هتل محل اقامت کریستیانو رونالدو را به قیمت شبی بیش از 40 میلیون تومان اجاره نمایند تا شاید ملاقات کوتاهی نصیب شان گردد. اما در میان این طرفداران ولخرج رونالدو یک راننده 36 ساله تهرانی هم ساعت های زیادی در کنار رونالدو حضور دارد و هم از او عکس و فیلم اختصاصی منتشر می نماید.

وقتی صبح امروز او در حساب اینستاگرامی اش پستی منتشر کرد که تصویر خودش را در کنار اتوبوس زردی که برای النصر در نظر گرفته بودند نشان می داد و نوشت: منتظر کریس جون فالور چندانی در شبکه های اجتماعی نداشت. اما حالا و 12 ساعت بعد از حضور رونالدو در تهران هم حساب اصلی او بیش از 130 هزار دنبال نماینده دارد و هم اینکه چندین و چند حساب دیگر به نام او ایجاد شده است.

خود او هم تا کنون چند فیلم از سوار شدن رونالدو یا خوش و بش با او منتشر نموده که در شبکه های اجتماعی پربازدید شده اند. به این ترتیب در میان انواع و اقسام پوشش های خبری که برای حضور 36 ساعته رونالدو در ایران در نظر گرفته شده شاید تماشا این حضور از دریچه دوربین راننده اتوبوس النصر هم جالب باشد.

منبع: فرارو

به "راننده تهرانی به یاری رونالدو سلبریتی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راننده تهرانی به یاری رونالدو سلبریتی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید