دانیلو: ما از مدعیان قهرمانی در جام جهانی هستیم

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، مدافع باتجربه برزیل مدعی شد آن ها یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی قطر هستند.

دانیلو: ما از مدعیان قهرمانی در جام جهانی هستیم

دانیلوی 31 ساله تا به امروز 46 بازی ملی برای تیم ملی برزیل انجام داده و در یک جام دنیای و یک کوپا آمریکا شرکت نموده است. سلسائو یکی از تیم های مدعی در تورنمنت پیش رو در قطر است و دانیلو در مصاخبه ای مدعی شد بازیکنان تیم ملی برزیل هنوز رویای دوران کودکی خود را در سر دارند.

دانیلو گفت: بی تردید فرانسه و آرژانتین دو تیم بسیار قوی هستند که قطعا به مراحل پایانی صعود خواهند کرد. ما نیز بازیکنان مهم و ستاره هایی داریم که در برترین تیم های دنیا بازی نموده و هر سه روز یک بار سرنوشت یک بازی را رقم می زنند. وقتی با پیراهن تیم ملی به زمین می رویم، همواره احساس می کنیم بچه هایی در برزیل هستیم که رویای رفتن به زمین و قهرمانی در جام دنیای را داشتند و سپس با جام قهرمانی در دست، خانواده هایشان را در آغوش گرفتند.

بازیکن تیم ملی فوتبال برزیل در ادامه گفت:ما چنین حسی داریم و این به ما قدرتی می دهد که نمی توانید تصور کنید. ما از مسئولیت خود باخبریم. اینکه یکی از مدعیان قهرمانی هستیم موضوعی غیرقابل انکار است، اما تیم های دیگری هم هستند که بازیکنان بزرگی دارند.

دانیلو درباره حضور برزیل برای جام دنیای در مرکز تمرینی یوونتوس در کونتیناسا گفت:این اتفاق برای من مایه افتخار و خوشحالی است و این کشور به خانه من تبدیل شده است. دو هفته پیش با تیته اینجا بودم و این کمپ و زمین تمرینی را به او نشان دادم.

وبلاگ کوجی هامی ورزشی جام دنیای 2022

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دانیلو: ما از مدعیان قهرمانی در جام جهانی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانیلو: ما از مدعیان قهرمانی در جام جهانی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید