شکست تلخ ایران مقابل بحرین در اولین آزمون جدی ویلموتس

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا به مصاف تیم ملی بحرین رفت و نخستین شکست خود با سرمربی بلژیکی را متحمل شد.

شکست تلخ ایران مقابل بحرین در اولین آزمون جدی ویلموتس

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ کوجی هامی، دیدار تیم های ملی فوتبال بحرین و ایران از ساعت 20 به وقت تهران در استادیوم ملی منامه برگزار گشت که این دیدار در سرانجام با شکست تلخ تیم ملی فوتبال ایران به سرانجام رسید. در شرایطی که انتظار می رفت تیم ملی در منامه طلسم پیروز نشدن را بشکند اما باز هم این اتفاق رخ نداد. شاگردان مارک ویلموتس در این دیدار بازی خوبی ارائه نکردند و البته از فرصت های نیمه اول خوب استفاده نکردند تا 3 امتیاز را به راحتی از دست بدهند. از سوی دیگر با توجه به برگزاری دیدار ایران مقابل هنگ کنگ و کامبوج که رقبای چندان جدی محسوب نمی شدند تیم ویلموتس در اولین آزمون جدی در مسابقات رسمی(بازی با کره جنوبی و سوریه محبت آمیز بود) نتیجه را به گربه سیاه همیشگی اش واگذار کرد.

با این نتیجه عراق صدرنشین گروه باقی ماند و ملی پوشان فوتبال کشورمان با 6 امتیاز در رده سوم گروه C مسابقات نهاده شد.تیم بحرین نیز 5 امتیازی شد و در رده دوم نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شکست تلخ ایران مقابل بحرین در اولین آزمون جدی ویلموتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تلخ ایران مقابل بحرین در اولین آزمون جدی ویلموتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید