حسینی: حمایت از تولید داخلی و رفع موانع تولید از برنامه های اولویت دار دولت سیزدهم است

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور از مجموعه کارخانجات صنعتی میهن و خطوط مختلف این مجموعه صنعتی بازدید کرد.

حسینی: حمایت از تولید داخلی و رفع موانع تولید از برنامه های اولویت دار دولت سیزدهم است

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ کوجی هامی، معاون رئیس جمهور در امور مجلس در بازدید از خط تولید کارخانه میهن بر نقش این واحد در خودکفایی و رهایی از وابستگی کشور به واردات محصول لبنی تاکید کرد.

حسینی در این بازدید گفت: یکی از برنامه های اصلی دولت حمایت از تولید داخلی و مانع زدایی برای و رونق تولید و همچنین ایجاد اشتغال و تقویت صادرات گسترده به کشور های منطقه است.

وی با اشاره به عزم جدی دولت برای حمایت از تولید داخلی گفت: دولت سیزدهم پشتوانه و حامی تولید کنندگان داخلی در همه عرصه های صنعتی و عمرانی است.

حسینی شرح داد: خودکفایی در برخی محصولات لبنی در کشور مانند کره و بی نیازی از واردات ارزشمند است. ایران که در سالیان گذشته در برخی محصولات لبنی واردکننده بود، اکنون توان صادراتی پیدا کرده است که نشانه عزم تولیدکننده داخلی است.

لازم به ذکر است در این دیدار مدیران و کارشناسان گروه صنعتی میهن گزارشی از تاریخچه فعالیت و جایگاه و موقعیت این واحد در تولید انواع فرآورده های لبنی و تامین نیاز های اساسی غذایی کشور ارائه کردند.

سید محمد حسینی در این بازدید از خطوط تولید واحد میهن قدیم، واحد پاندا بعنوان بزرگ ترین سایت تولید بستنی کشور و خاورمیانه و هم مجتمع تولیدی شهر لبنیات بعنوان بزرگ ترین واحد لبنی کشور بازدید کرد.

لازم به ذکر است گروه صنعتی میهن با واحد های متعدد فعال در حوزه های گوناگون، برای بیش از 26300 نفر نیروی انسانی اشتغال زایی کرده است که با توسعه ظرفیت و تاسیس واحد های تازه تولیدی این رقم در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حسینی: حمایت از تولید داخلی و رفع موانع تولید از برنامه های اولویت دار دولت سیزدهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: حمایت از تولید داخلی و رفع موانع تولید از برنامه های اولویت دار دولت سیزدهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید