توزیع 13 هزار سیلندر گاز مایع در روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، احمدی از ارسال محموله 12 هزار لیتری نفت سفید برای 200 خانوار روستاهای سیل زده منطقه زابل در استان سیستان و بلوچستان اطلاع داد و گفت: از 40 روز گذشته نزدیک به 2 میلیون لیتر نفت سفید در منطقه زاهدان توزیع شده است.

توزیع 13 هزار سیلندر گاز مایع در روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان

به گزارش ، غلام محمد احمدی مدیر وقت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان با بیان اینکه ذخیره سازی سوخت در روستاها، شهر ها و انبار های منطقه زاهدان مطلوب بوده و هیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد، گفت: هم اکنون شرایط سه انبار منطقه در خاش، زابل و زاهدان مطلوب است و ستاد بحران نیز در منطقه تشکیل شده و نیرو های این منطقه در آماده باش کامل به سر می برند.

وی با تاکید بر عدم آسیب دیدگی تاسیسات ذخیره سازی و توزیع سوخت در منطقه به ویژه صندلی های عرضه سوخت در اثر سیلاب گفت: اگرچه بیشتر نقاط جنوبی استان درگیر سیلاب ها بوده اند، در منطقه زاهدان نیز این آمادگی وجود دارد تا در صورت احتیاج به عنوان یک منطقه تعیین نسبت به سوخت رسانی به مناطق همجوار اقدام کند.

مدیر وقت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان با اشاره به اینکه میزان سهمیه گاز مایع توزیع شده در منطقه زاهدان در 9 ماه ابتدایی سال جاری در مقایسه با سال گذشته حدود 6 درصد افزایش یافته است، توضیح داد: روز گذشته نیز حدود 13 هزار سیلندر گاز مایع تحویل شرکت های توزیع کننده گاز مایع شد که در نقاط سیل زده منطقه زاهدان توزیع شده است.

احمدی ذخایر گاز مایع منطقه را خوب ارزیابی کرد و گفت: این آمادگی وجود دارد تا هر میزان احتیاج مردم مناطق سیل زده به گاز مایع را تامین کنیم و نیز آمادگی کامل برای تامین سوخت مورد احتیاج نیرو های امدادی وجود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توزیع 13 هزار سیلندر گاز مایع در روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 13 هزار سیلندر گاز مایع در روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید