تفاهم همکاری اداره کل ارشاد و دانشگاه های بوشهر ایجاد می گردد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، حمیده ماحوزی ظهر دوشنبه در نشست با رئیس دانشکده فنی و حرفه ای امام خامنه ای بوشهر گفت: محیط دانشگاه محیطی پویا و ذاتا فرهنگی است.

تفاهم همکاری اداره کل ارشاد و دانشگاه های بوشهر ایجاد می گردد

وی با تاکید بر اینکه کارهایی که در دانشگاه انجام می گردد خیر آن به کل جامعه می رسد، اذعان داشت: برای مسایل فرهنگی باید بیشترین وقت را گذاشت.

ماحوزی با اشاره به اهمیت کتاب افزود: رویکردی که ما نسبت به توزیع کتاب داشته ایم این است که کتاب را در دانشگاه ها و مدارس توزیع کنیم؛ چرا که اعتقاد داریم ارزش کتاب در این مجموعه ها اهمیت بیشتری دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اهمیت فرهنگ در دانشگاه ها، بیان داشت: اگر دانش آموختگان با دید فرهنگی بهتر وارد جامعه شوند موثرتر خواهند بود.

ماحوزی بر اهمیت ایجاد تفاهم نامه بین دانشگاه ها و اداره کل ارشاد نیز تاکید داشت و اظهار امیدواری کرد که بتواند با ایجاد تفاهم نامه با مراکز دانشگاهی، توسعه فرهنگی دانشگاه ها فرایند بهتری پیدا کند.

ماحوزی در ادامه به اهمیت پژوهش پرداخت و آمادگی خود را برای چاپ مقالات اساتید دانشکده فنی و حرفه ای امام خامنه ای بوشهر در فصلنامه پژوهشی ارشاد خاطرنشان کرد.

در خاتمه این نشست مقرر شد تا ضمن برگزاری نشست های دیگر و ایجاد تفاهم نامه در آینده ای نزدیک، زمینه توسعه فرهنگی دانشگاه ها نیز فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تفاهم همکاری اداره کل ارشاد و دانشگاه های بوشهر ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم همکاری اداره کل ارشاد و دانشگاه های بوشهر ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید