برگزاری گردهمایی این خانه از ماست

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، گردهمایی این خانه از ماست روز شنبه 26 آبان 98 در سالن سوره حوزه هنری برگزار می گردد.

برگزاری گردهمایی این خانه از ماست

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ کوجی هامی، گردهمایی این خانه از ماست روز شنبه 26 آبان 98 در سالن سوره حوزه هنری برگزار می گردد.

این گردهمایی که با حضور فعالین سیاسی و رسانه ای از جمله محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی، احمد توکلی نماینده سابق مجلس و رئیس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت، سیداحسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس دهم، ابوالفضل ظهره وند دیپلمات و فعال سیاسی، میلاد گودرزی سردبیر تلویزیون اینترنتی آوانت، یاشار سلطانی مدیرمسئول معماری نیوز و حسن خسروآبادی مدیر کانال نه ده در دو پنل تخصصی به نقد و آنالیز مجلس دهم می پردازد.

کارشناسان پنل اول با عنوان مجلس تراز ایران آقایان عطریانفر، توکلی، قاضی زاده و ظهره وند هستند که سازورکار های موجود شایسته گزینی توسط جریان های سیاسی را نقد و آنالیز می نماید؛ و در پنل دوم با عنوان سرانجام طبقه ویژه آقایان سلطانی، گودرزی و خسروآبادی که هر سه از افشاکنندگان تخلفات و اتهامات برخی از مسئولین هستند از نقش آفرینی و تاثیر شبکه های ثروت بر انتخابات و نتیجه آن در عملکرد نمایندگان می گویند.

این خانه از ماست در آستانه موعد ثبت نام نامزد های انتخابات مجلس یازدهم توسط موسسه پژوهشی متن و با همکاری جنبش از ما و اندیشکده شفافیت برای ایران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری گردهمایی این خانه از ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری گردهمایی این خانه از ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید