برپایی نمایشگاه تخصصی صنایع کوچک در قزوین

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، پنجمین نمایشگاه تخصصی صنایع کوچک در قزوین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین گشایش یافت.

برپایی نمایشگاه تخصصی صنایع کوچک در قزوین

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: کارآفرینی و ایجاد کسب و کار های کوچک و میانه، نقش مهمی در ایجاد تحول در بخش صنعت را دارد و با عنایت به شعار سال، نقش اساسی در راستای تحقق اهداف فراوری، اشتغال و کارآفرینی به همراه خواهد داشت.

وی گفت: دستیابی به رشد مالی نیازمند توسعه تکنولوژی است که برگزاری نمایشگاه های تخصصی در حوزه صنعت، بستر بسیار مناسبی را به منظور تبادل تجربیات، انتقال اطلاعات و استفاده از دستاورد های نوین را برای متخصصان، فعالان صنعتی و فراوریکنندگان فراهم می سازد.

خورگامی توضیح داد: با توجه به این مهم، برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک، شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین همزمان با اولین نمایشگاه کار در دستور کار این شرکت نهاده شد.

وی افزود: این نمایشگاه با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، شرکت نمایشگاه های بین المللی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین برگزار شده است.

این مسئول تاکید نمود: معرفی و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با محصولات و دستاورد های صنایع کوچک و میانه، شناخت صنایع کوچک از ظرفیت های یکدیگر و یاری به بازاریابی محصولات فراوری شده در این دسته از صنایع از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می رود.

خورگامی یادآور شد: این نمایشگاه به مدت چهار روز با حضور واحد های فراوریکننده، خوشه های صنعتی در حوزه های صنعت، غذایی، شوینده و بهداشتی، ساختمان، آموزش، منسوجات و بسته بندی از ساعت 17 تا 22 میزبان علاقه مندان است .

وبلاگ کوجی هامی قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برپایی نمایشگاه تخصصی صنایع کوچک در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی نمایشگاه تخصصی صنایع کوچک در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید