بحران کرونا بسیاری از شرکت های کانادایی را مجبور به ایجاد بهینه سازی بودجه نموده است

به گزارش وبلاگ کوجی هامی و به نقل از Randstad، از آنجا که بسیاری از شرکت ها طی همه گیری کرونا مجبور به توقف فعالیت یا کاهش عایدی در طیف گسترده ای از بخش ها شدند، اکنون در پی راهکارهایی در خصوص چگونگی بهینه سازی بودجه خود برای شرایط نو هستند. از این رو، مهارت های بودجه بندی در تمام بخش های کانادا موردنیاز است.

بحران کرونا بسیاری از شرکت های کانادایی را مجبور به ایجاد بهینه سازی بودجه نموده است

در پی بحران اقتصادی ناشی از کووید19، شرکت ها در حال برنامه ریزی برای اقدامات بعدی خود هستند. وظیفه اصلی تحلیلگران بیزینس، شناسایی و حل مسائل بیزینسی، ساده سازی یا بهبود فرآیند یا نرم افزار مورد استفاده در شرکت ها است. بسیاری از این افراد در بانک ها، شرکت های بیمه، و سایر بخش های اقتصادی استخدام می شوند.

ناظران و بازرسان بر عملکرد اصلی حسابداری نظارت می نمایند. نقش آنها در دوران کرونا بسیار مهم بوده است، زیرا بیزینس ها در پی بودجه بندی و نظارت اقتصادی مناسب برای آینده هستند. ناظران معمولاً به مدیران اقتصادی گزارش داده، و در بعضی از سازمان های کوچک تر، ممکن است جزو مقامات عالی اقتصادی باشند.

این مشاوران در مقایسه با همکاران غیر ارشد خود، باسابقه ترند و تجربیات زیادی را در محیط کار به ارمغان می آورند. در دوران کرونا، تجربه این افراد بسیار ارزشمند است، که به مشتریان در تصمیم گیری های اقتصادی یاری خواهند کرد.

مدیران اقتصادی نقش اجرایی را در بخش اقتصادی به عهده دارند. آنها معمولا افراد باسابقه ای هستند که فعالیت خود را در بخش حسابداری/ اقتصادی شروع نموده اند. مدیران اقتصادی قادر به ارائه استراتژی مناسب برای بودجه بندی، حسابداری، و کنترل امور اقتصادی هستند.

به جز نظارت بر اقتصادیات، حسابداران برای بیزینس ها نیز حیاتی هستند. این افراد درواقع کارشناسان اقتصادی هستند، و به بیزینس ها یاری می نمایند تا سوابق اقتصادی و بودجه دهی خود را مدیریت نمایند.

این دسته از مشاغل حسابداری در سطح مبتدی بوده، و مربوط به بودجه بندی داخلی سازمان ها است. کارمندان پرداخت حقوق مسئول بخش هایی مانند مدیریت بودجه یا پاسخگویی به پرسش های مربوط به حقوق و دستمزد کارمندان هستند.

منبع: خبرکانادا

به "بحران کرونا بسیاری از شرکت های کانادایی را مجبور به ایجاد بهینه سازی بودجه نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران کرونا بسیاری از شرکت های کانادایی را مجبور به ایجاد بهینه سازی بودجه نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید