بازی Avowed پاییز سال آینده عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، شرکت آبسیدین (Obsidian) یکی از شرکت های بزرگ در دنیای گیمینگ است که بازی های بسیار خوبی را در این مدت عرضه کرده است. این شرکت چند سال پیش از طریق مایکروسافت خریداری شد و از آن زمان در حال عرضه عناوین انحصاری مختلف برای کنسول های این غول تکنولوژی بوده است.

بازی Avowed پاییز سال آینده عرضه خواهد شد

حال چندی پیش این شرکت از بازی پذیرفته (Avowed) را معرفی کرد. این بازی در سبک اول شخص، اکشن و نقش آفرینی بوده که برای کنسول های نسل نهمی ایکس باکس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. نکته اینجاست که تا الان شرکت سازنده چیزی از زمان عرضه این بازی اعلام نکرده بود تا اینکه چندی پیش در رویداد مایکروسافت شرکت آبسیدین گفت که پذیرفته پاییز سال آینده در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. همینطور اینکه این بازی از روز اول روی اشتراک گیم پس (Game Pass) نیز وجود خواهد داشت.

بازی پذیرفته در شهر Living Lands جریان دارد. جایی که پر از فرصت های مختلف برای ماجراجویی و مکان های خطرناک است. Living Lands در یک دنیای بسیار گسترده به نام Eora وجود دارد که برای اولین بار در مجموعه ستون های ابدیت (Pillars of Eternity) به طرفداران معرفی شد. بازی پذیرفته حالت کاملاً فانتزی داشته و از طریق شرکت آبسیدین طراحی شده است.

شما یک مأمور از شهر Aedyr، شهر در دور دست، هستید. حال طبق شایعاتی که در مورد Living Lands منتشر شده یک بیماری در آن توسعه پیدا کرده است و شما باید آن را بررسی کنید. ورود شما به دنیای این بازی بسیار مهیج خواهد بود و شما با چالش های بسیار زیادی در آن روبرو خواهید شد.

نکته اینجاست که شخصیت شما با دنیای Living Lands ارتباط دارد و همین موضوع باعث شرایط خاصی در این بازی می شود. همینطور اینکه با جست وجوی بیشتر در دنیای بازی Avowed شما با یک راز قدیمی روبرو می شوید که می تواند به طور کامل دنیای این بازی را از بین ببرد. حال وظیفه شماست که دنیای Living Lands را نجات داده و از آن حفاظت کنید.

اگر شما از طرفداران قدیمی بازی های شرکت آبسیدین باشید، با دنیای این بازی آشنایی دارید. در اصل دنیای بازی Avowed به شکلی طراحی شده تا در عین نو بودن حس آشنایی را به کاربران منتقل کند و تجربه خاصی را در اختیار آن ها قرار بدهد. همینطور اینکه دنیای این بازی از چندین بخش مختلف ساخته شده که جذابیت آن را چند برابر می کند.

بازی Avowed دارای یک سیستم مبارزه پیشرفته است. در نتیجه شما می توانید به صورت تلفیقی از سلاح های مختلف برای مبارزه بهره ببرید و تلاش کنید با خلاقیت، بازی را برای خود راحت کنید. بازی پذیرفته از جادوهای مختلف هم بهره می برد. در نتیجه شما با استفاده از آن ها می توانید به روش های مختلف با دشمنان خود مبارزه کرده و با هوشمندانه ترین راه آن ها را از بین ببرید.

نکته جالب در مورد بازی پذیرفته همراهان شما است. به این شکل که شما در دنیای سرسخت این بازی تنها نیست. هر کدام از همراهان شما دارای قابلیت های خاصی هستند که شما می توانید آن ها را مدیریت کرده و در مبارزات مختلف از آن ها بهره ببرید. نکته اینجاست که انتخاب های شما در روند بازی و حضور همراهان مؤثر است و در نتیجه شما باید به بهترین نحو تصمیم گیری کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Avowed پاییز سال آینده عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Avowed پاییز سال آینده عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید