بازدید روزانه 8 هزار نفر از ویژه برنامه های میدان آزادی

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، شهردار منطقه 9 از استقبال بسیار خوب شهروندان از ویژه برنامه پهنه غرب تهران در میدان آزادی، خبرداد.

بازدید روزانه 8 هزار نفر از ویژه برنامه های میدان آزادی

وبلاگ کوجی هامی - رضا نیکنام : سید محمد رحیم مرتضوی در این باره گفت: هرشب 4 تا 5 هزار نفر در مراسم جشن میدان آزادی شرکت می نمایند که این آمار با درنظرگیری بازدید از غرفه ها و آمد وشد شهروندان در میدان به نزدیک 7 تا 8 هزار نفر می رسد. سال جاری پیرو سیاست های شهردار تهران برای معرفی جاذبه های گردشگری در ایام نوروز، ستادگردشگری به صورت ویژه فعالیت ها و برنامه های بسیارخوبی در این ایام، اجراکرده است.

شهردار منطقه 9 اضافه کرد: معرفی جاذبه های گردشگری در سطح شهر، موجب شد تا مسافران نوروزی که از شهر تهران عبور می نمایند در این شهر توفقی داشته باشند و تهران گردی نمایند. ناگفته نماند تهران در ایام نوروز شهری آرام و از نظر ترافیکی روان و دارای هوای پاک است و این شرایط فرصتی مناسب برای شهروندان و میهمانان نوروزی به شمار می آید که به دور از شلوغی ها، ترافیک و آلودگی هوای سالانه مرکز، از جاذبه های گردشگری، بازدید نمایند.

وی با اشاره به این که تهران هم از جاذبه های طبیعت و هم جاذبه های تاریخی برخوردار است، اضافه کرد: ستاد گردشگری شهرداری تهران در ایام تعطیلات نوروزی با فعالیت شبانه روزی، هماهنگی و برنامه ریزی های خوبی برای معرفی جاذبه ها گردشگری داشته و شرایطی را فراهم کردتا شهروندان و میهمانان نوروزی از اماکن تاریخی و طبیعی با رفاه و آرامش، بازدید نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازدید روزانه 8 هزار نفر از ویژه برنامه های میدان آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید روزانه 8 هزار نفر از ویژه برنامه های میدان آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید