بارش برف و باران در 6 استان ، آدینه بارش ها در این منطقه شدت می گیرد ، کاهش 8 درجه ای دما در 5 استان

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، سازمان هواشناسی از بارش برف و باران، کاهش دما و بعلاوه وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در منطقه ها مختلف کشور طی امروز و فردا اطلاع داد.

بارش برف و باران در 6 استان ، آدینه بارش ها در این منطقه شدت می گیرد ، کاهش 8 درجه ای دما در 5 استان

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی خاطرنشان کرد که امروز پنجشنبه در استان های گیلان، مازندران و نوار شرقی اردبیل بارش باران و در دامنه ها و ارتفاعات زاگرس در استان های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و شمال شرق خوزستان بارش برف و باران پیش بینی می گردد.

آدینه بارش در استان های ساحلی دریای خزر شدت یافته و در بخش هایی از شمال آذربایجان شرقی ، اردبیل ، خراسان شمالی ، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز، بعلاوه ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی، منطقه های از مرکز، شرق و جنوب شرق کشور بارش باران، گاهی وزش باد و در نواحی مرتفع بارش برف انتظار می رود.

شنبه در برخی منطقه ها شمال شرق و یکشنبه در برخی منطقه ها واقع در دامنه ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و بخش هایی از مرکز کشور بارش پراکنده رخ می دهد.

دوشنبه نیز در استان های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، فارس ، جنوب یزد، کرمان و شمال هرمزگان بارش پیش بینی می گردد.

آدینه در نیمه شمالی فارس ، کرمان، خراسان جنوبی ، نیمه جنوبی یزد، شرق سمنان، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و شنبه در نوار شرقی کشور (به ویژه منطقه زابل )، در برخی ساعات ، وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در منطقه ها مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می گردد.

لازم به ذکر است آدینه در اردبیل ، استان های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی و شنبه در شمال شرق کشور دما بین 6 تا 8 درجه کاهش پیدا می نماید.

از امروز تاشنبه دریای خزر مواج است.

منبع: همشهری آنلاین

به "بارش برف و باران در 6 استان ، آدینه بارش ها در این منطقه شدت می گیرد ، کاهش 8 درجه ای دما در 5 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در 6 استان ، آدینه بارش ها در این منطقه شدت می گیرد ، کاهش 8 درجه ای دما در 5 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید