اولین رندرهای گلکسی زد فولد 6 تغییرات محدود را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، ساعاتی قبل اولین تصاویر رندر گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 منتشر شد که جزئیات ظاهری آن را نشان می دهد. اولین نکته قابل توجه در این رندرها، گوشه های تیزتر دستگاه است. در حالی که گلکسی زد فولد 5 گوشه های گردی مشابه گلکسی اس 24 پلاس داشت، زد فولد 6 شباهت بیشتری به گلکسی اس 24 اولترا یا سری نوت قدیمی سامسونگ پیدا کرده است.

اولین رندرهای گلکسی زد فولد 6 تغییرات محدود را نشان می دهد

لبه های بیرونی گوشی نیز صاف تر شده و شباهت بیشتری به طراحی تازه سری گلکسی اس 24 پیدا کرده است. این تغییر ظاهری، باعث مدرن تر شدن ظاهر گوشی می شود. انتظار می رود گلکسی زد فولد 6 کمی پهن تر از نسل قبل باشد. ابعاد این گوشی 153.5 در 132.5 میلی متر اعلام شده است که به ترتیب 2.6 و 1.3 میلی متر نسبت به زد فولد 5 افزایش یافته است. همچنین به نظر می رسد زد فولد 6 کمی کوتاه تر از نسل قبل باشد. این تغییرات احتمالا بر راحتی استفاده از گوشی در دست تأثیر چندانی نخواهد گذاشت. ضخامت گوشی در حالت باز همچنان 6.1 میلی متر است و کماکان خبری از جایگاه قلم S Pen در این نسل هم نیست.

در شایعات منتشر شده آماده بود که سامسونگ ممکن است نسبت تصویر نمایشگر بیرونی زد فولد 6 را تغییر دهد. با توجه به رندرهای منتشر شده، به نظر نمی رسد این تغییر به اندازه ای که انتظار می رفت، اساسی باشد. در تصاویر فاش شده، نمایشگر بیرونی نسبت به زد فولد 5 کمی عریض تر به نظر می رسد. همچنین شایعاتی از عرضه نسخه ارزان تر گلکسی زد فولد 6 به گوش می رسد که احتمالا در آن نسخه شاهد تغییر مورد انتظار در نسبت تصویر نمایشگر بیرونی باشیم. در حال حاضر اطلاعات دقیقی در این باره در دسترس نیست.

منبع: 9to5google

منبع: دیجیکالا مگ

به "اولین رندرهای گلکسی زد فولد 6 تغییرات محدود را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین رندرهای گلکسی زد فولد 6 تغییرات محدود را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید