اوشان X7 شاسی بلند مالی چانگان

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، سال 2018 چانگان برند نوی با نام اوشان (Oshan) را معرفی کرد و اعلام نمود که هدفش از معرفی این برند نو مشتریان جوانی است که توقع محصولاتی لوکس تر از خودروهای چانگان را دارند. اکنون این برند زیرمجموعه چانگان، اوشان X7 شاسی بلند زیبا و مدرنش را در سبد محصولات قابل فروش خود قرار داده است.

اوشان X7 شاسی بلند مالی چانگان

این محصول در زمینه طراحی بازخوردهای مثبت زیادی داشته است. هرچند ردپایی از محصولات کمپانی های معتبر بین المللی در آن قابل مشاهده است، به عنوان محصولی چینی عملکرد موفقی را به نمایش می گذارد.

در قسمت پیشرانه از نمونه 1.5 لیتری توربو 4 سیلندر با 178 اسب بخار خروجی و گشتاور 265 نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده 6 سرعته دستی یا 7 سرعته دی سی تی قابل سفارش است.

اوشان X7 ازنظر ابعاد برابر با 4705 میلی متر در طول، 1860 میلی متر در عرض و 1720 میلی متر در ارتفاع پیشرفته است. بعلاوه فاصله بین محورهای آن برابر با 2780 میلی متر است. سیستم ترمز در تمام چرخ ها دیسکی است. رینگ های آلومینیومی در مقدار های 17 اینچی برای مدل پایه و 19 اینچی آپشن ارائه می گردد.

اوشان X7 در فضای داخل کابین، گزینه ای کاملاً رضایت بخش محسوب می گردد. مواد اولیه باکیفیت و دارای بافت نرم، جزئیات کرومی، نمایشگر آمپر دیجیتال 12.3 اینچی، نمایشگر اصلی ویژه تنظیمات سیستم تفریح 10 اینچی، شارژ بی سیم، ترمزدستی الکترونیک، تعویض دنده چرخان (به اصطلاح ولومی)، دوربین 360 درجه، سانروف، ریل سقف، کروز کنترل هوشمند و … از ویژگی های این محصول است.

اوشان X7 در بخش ایمنی، شامل مواردی مانند کروز کنترل، ورود بدون کلید، سیستم ضدسرقت، رادار پارک جلو و عقب، ای بی اس، دوربین پانورامیک، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی، هدلایت اتوماتیک، ایربگ کامل، ایزوفیکس و … قابل اشاره است. بخشی از موارد نامبرده فقط در حالت آپشن ارائه می گردد.

قیمت اوشان X7 در بازار چین حدود 90 تا 130 هزار یوآن است که تقریباً معادل 14 تا 20 هزار دلار می گردد؛ با چنین قیمتی امکان خریداری برادر X7 یعنی چانگان CS55 پلاس را هم دارید.

آخرین قیمت خرید و فروش خودرو چانگان

***

شما می توانید تازه ترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ کوجی هامی مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "اوشان X7 شاسی بلند مالی چانگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوشان X7 شاسی بلند مالی چانگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید