اطلاعیه باشگاه استقلال ، همه انرژی ما برای بازگشت استراماچونی است

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، باشگاه استقلال درباره اخبار مختلفی که درباره استراماچونی منتشر می گردد و شایعانی مبنی بر مذاکره این باشگاه با گزینه های دیگر اطلاعیه ای را صادر کرد.

اطلاعیه باشگاه استقلال ، همه انرژی ما برای بازگشت استراماچونی است

به گزارش وبلاگ کوجی هامی به نقل از سایت باشگاه استقلال، در ساعات گذشته اخبار متناقض و نادرستی در رسانه ها در مورد شرایط همکاری آندره آ استراماچونی با باشگاه استقلال منتشر شده است.

ذکر چند نکته در این مورد ضروری به نظر می رسد:

1- طبق مذاکرات انجام شده با سرمربی ایتالیایی، ایشان خواهان پرداخت پول به شکل مستقیم به حساب بانکی خود در ایتالیا شدند که با کوشش فراوان مدیران وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه و پیگیری های اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال، پول استراماچونی به ایتالیا منتقل شد. کوشش مسئولان باشگاه استقلال بر این بود که امروز (دوشنبه) انتقال بانکی پول انجام گردد ولی این اتفاق هنوز صورت نگرفته و کوشش ها کماکان ادامه دارد.

2-پس از انتقال این پول، طبق درخواست رسمی استراماچونی، موضوع کاهش مدت قرارداد و مواردی دیگر میان وکلای ایشان و مدیران استقلال انجام می گردد تا این مربی به ایران بازگردد.

3- از افراد غیرمسئول که در فضای مجازی به برآورد مشغول هستند، درخواست می کنیم تا از انتشار اخبار نادرست خودداری نمایند.

4- لطفا اخبار مربوط به سرمربی این باشگاه را تنها به وسیله سایت رسمی باشگاه استقلال دنبال کنید. مطمئنا کوشش مسئولان استقلال بر حل مشکل پیش روی و حضور استراماچونی در ایران است.

5- اخبار مربوط به مذاکره با مربیان داخلی و خارجی به این وسیله تکذیب می گردد و اعلام می داریم که مسئولان این باشگاه انرژی خود را بر روی بازگشت آندره آ استراماچونی گذاشته اند.

  • توضیحات استراماچونی درباره سیاسی شدن ماجرایش | اصرار مدیران به بازگشتم به خاطر جلوگیری از تجمعات بود
منبع: همشهری آنلاین

به "اطلاعیه باشگاه استقلال ، همه انرژی ما برای بازگشت استراماچونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه باشگاه استقلال ، همه انرژی ما برای بازگشت استراماچونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید