استابلایزر؛ ابر قهرمان این روزهای لوازم برقی خانگی

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، روزهای گرم تابستان و مصرف چند برابری برق می تواند منجر به افت ولتاژ و نوسانات زیاد جریان برق گردد. این موضوع وقتی با گرانی سرسام آور لوازم خانگی همراه گردد می تواند یک تراژدی را برای بعضی از خانواده ها رقم بزند!

استابلایزر؛ ابر قهرمان این روزهای لوازم برقی خانگی

تصور کنید خانواده ای را که به تازگی و با شرایط اقساط کارمندی یخچال جدیدی را برای منزل خود تهیه نموده اند در یک روز گرم تابستانی موتور یخچال از نوسانات مکرر برق دچار آسیب می گردد و می سوزد. دردناک است! اما این خانواده اگر کمی دوراندیشی داشت می توانست از بروز این اتفاق جلوگیری کند.

این موضوع را در نظر داشته باشید که تمام وسایل الکتریکی هنگام ساخت برای ولتاژ مشخصی طراحی و ساخته می شوند. برای مثال محصولات خانگی که با برق شهری کار می نمایند اغلب از ولتاژ 220 ولت پشتیبانی می نمایند. حال اگر این ولتاژ کم تر یا بیشتر از حد نرمال باشد وسیله الکتریکی نمی تواند عملکرد درست و فعالیتی بهینه داشته باشد. از طرفی کم و زیاد شدن دائمی ولتاژ باعث سوختن وسایل و بروز خسارت می گردد.

به همین علت وسیله ای به نام استابلایزر ابداع شده که بتواند ولتاژ را در محدوده مشخصی حفظ کند.

بنابراین خرید استابلایزر در شرایطی که کولرهای گازی در تابستان باعث مصرف زیاد برق می شوند و ولتاژ برق افت پیدا می نماید یک احتیاج ضروری برای عدم آسیب دیدگی لوازم برقی خانگی است. در واقع یک هزینه کم که جلوی اعمال یک هزینه بزرگ به خانواده را می گیرد.

اما استابلایزر یک مزیت مهم دیگر هم دارد و آن کاهش هزینه مصرف برق است.

در نهایت نباید این نکته را از نظر دور داشته باشید که خرید یک استابلایزر خوب به مقدار داشتن یک استابلایزر اهمیت دارد. شرکت صنایع الکترونیک فاران با بیش از 30 سال سابقه فراوری تجهیزات الکترونیکی و کسب ده ها جایزه داخلی و بین المللی توانسته است تا محصولات با کیفیتی فراوری نماید. استابلایزر فاران مجهز به فیلتر حفاظتی جهت نویزها و اختلالات برق شهر است و دارای قابلیت های متعدد دیگری نیز می باشد از جمله:

کنترل میکروپروسسوری

رگولاسیون اتوماتیک ولتاژ

نمایشگر LED برای نشان دادن ولتاژ برق شهر و ولتاژ تنظیم شده خروجی

قابلیت تنظیم تاخیر زمانی

ترانسفورماتور داخلی

دارای قطع نماینده در ورودی

نوع رله ای

بازده %98

خبر خوب اینکه شرکت صنایع الکترونیک فاران در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ حضور دارد و 22 درصد تخفیف ویژه بانوان بر روی محصول استابلایزر اعمال می گردد.

منتظر ملاقات شما در سالن 5 غرفه 124 نمایشگاه الکامپ هستیم.

محصولات فاران در نمایشگاه الکامپ: ups - استابلایزر - باتری.

منبع: مجله شنبه

به "استابلایزر؛ ابر قهرمان این روزهای لوازم برقی خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استابلایزر؛ ابر قهرمان این روزهای لوازم برقی خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید