ابراز تمایل شرکت های بزرگ IT برای حضور در نمایشگاه الکامپ

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، خبرنگاران: مدیرکل دفتر ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت حوزه IT و ICT را مناسب ارزیابی کرد و گفت: تعداد زیادی از کشورهای بزرگ از جمله آلمان، ایتالیا و امارات متحده عربی برای سرمایه گذاری و همکاری مشترک در حوزه فناوری اطلاعات ابراز تمایل نموده اند.

ابراز تمایل شرکت های بزرگ IT برای حضور در نمایشگاه الکامپ

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، مهرداد جلالی پور در رابطه با برگزاری نمایشگاه الکامپ، اظهار کرد: با وجود مدت زمان کوتاهی که برای آماده سازی زیرساخت های برگزاری نمایشگاه الکامپ در اختیار داشتیم، توانستیم میزبانی هیأت هایی از ایتالیا، امارات متحده عربی و آلمان را هماهنگ کنیم.

وی ادامه داد: جمعی از شرکت های معتبر برای آشنایی با ظرفیت ها و پتانسیل های ایران در حوزه فناوری اطلاعات همزمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ به ایران آمدند در این فرصت، بنگاه های فعال در حوزه IT و ICT می توانند مذاکرات و رایزنی های خود را با این شرکت های معتبر جهان داشته باشند و زمینه همکاری های مشترک را فراهم سازند.

جلالی پور نمایشگاه ها را فرصتی برای ارزیابی شرکت های خارجی از ظرفیت های کشور هدف برشمرد و توضیح داد: حضور هیأت های تجاری برای بازدید از نمایشگاه ها زمینه های همکاری دو جانبه را مهیا می نماید. در واقع این امکان را فراهم می نماید تا از واقعیت های کشور مورد نظر آگاه شوند و برای سرمایه گذاری مشترک برنامه ریزی نمایند.

مدیرکل دفتر امور ترویج تجارت، نمایشگاه ها را مکانی برای تنظیم برنامه ها و رسیدن به اهداف توسعه ای و زمینه ای برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های کشور دانست و تأکید کرد: امروز ایران به جایگاهی رسیده است که قدرت های بزرگی مانند آلمان و ایتالیا در پی آن هستند که سهمی از بازار ایران به وسیله سرمایه گذاری مشترک کسب نمایند. این شرکت ها اذعان کردند که برای حضور در نمایشگاه های IT سال آینده ایران در حال برنامه ریزی هستند.

لازم به ذکر است که نمایشگاه الکامپ ایران یکی از معتبرترین نمایشگاه های حوزه IT و ICT در منطقه محسوب می گردد که در حال حاضر پذیرای 330 شرکت داخلی و خارجی است.

1

منبع: تسنیم

به "ابراز تمایل شرکت های بزرگ IT برای حضور در نمایشگاه الکامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز تمایل شرکت های بزرگ IT برای حضور در نمایشگاه الکامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید