آرنولد و سیلوستر استالونه؛ چطور دشمنان قسم خورده تبدیل به دوستان عزیزتر از جان شدند؟

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، وقتی صحبت از فیلم های اکشن می گردد، سیلوستر استالونه و آرنولد شوارتزنگر از اولین نام هایی هستند که به فکر می آیند. آنها بیشتر از نیم قرن تماشاگران را میخکوب پرده سینما نموده اند و به نظر می رسد حالا حالاها هم قصد خداحافظی با بازیگری را ندارند.

آرنولد و سیلوستر استالونه؛ چطور دشمنان قسم خورده تبدیل به دوستان عزیزتر از جان شدند؟

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، برخی دوستی ها مثل عشق در نگاه اول هستند: با هم آشنا می شوید و آن جرقه را احساس می کنید و هر قدر هم که طول بکشد تا دوباره در کنار هم قرار گیرید، می دانید که برای همواره یک دوست دارید. دوستی برخی هم مانند سیلوستر استالونه که حالا 76 سال دارد و آرنولد شوارتزنگر که حالا 75 ساله است، با رقابت شروع می گردد و دهه ها طول می کشد تا تبدیل به عشقی برادرانه گردد.

در سال 1977 با یکدیگر آشنا شدند و دشمنی آنها از یک مراسم شروع شد

استالونه و شوارتزنگر اولین بار در سال 1977 در مراسم گلدن گلوب با یکدیگر آشنا شدند. درام ورزشی راکی (Rocky) در 6 بخش نامزد جایزه شده بود. آرنولد هم نامزد جایزه ستاره نو سال شده بود. هر دو آن موقع بازیگران خوش آتیه ای محسوب می شدند. سیلوستر نگاه پیروزمندانه آرنولد در برابر جوایزی که راکی از دست داد را دید.

وقتی راکی بالاخره جایزه برترین فیلم را دریافت کرد استالونه یک گلدان بزرگ پر از گل را برداشت و به سوی آرنولد پرتاب کرد. و اینگونه شد که دشمنی بیش از یک دهه ای آن ها شروع شد. سیلوستر در اینباره گفته: ما باهم در یک کهکشان نمی گنجیدیم. حتی دی اِن اِی مان هم از همدیگر متنفر بود.

رقابت میان آنها نه تنها در زندگی واقعی، بلکه روی پرده سینما هم جریان داشت

در فیلم سال 1988 دوقلوها (Twins)، نقشی که شوارتزنگر آن را برعهده داشت به تمسخر پوستر فیلم رمبو (Rambo) می پردازد. استالونه در فیلم تانگو و کش (Tango & Cash) پاسخ شوارتزنگر را داد. در این فیلم او با مردی شبیه به شوارتزنگر زد و خورد می نماید. استالونه بعدها اذعان کرد هنگام بازی در این صحنه، شوارتزنگر را مجسم نموده بود.

شوارتزنگر در اینباره گفته: در مطبوعات هم بی رحمانه به هم حمله می کردیم. از همدیگر نام می آوردیم و از نقاط ضعف هم انتقاد می کردیم و همه اش از سر رقابت بود. آنقدر احمقانه شد که یک دفعه تبدیل به رقابتی شد بر سر اینکه چه کسی اندام عضلانی تری دارد.

کار به جایی رسید که شوارتزنگر از روانشناسی معکوس بر روی استالونه استفاده کرد

رقابت آن ها تا جایی پیش رفت که شوارتزنگر حتی با فریب استالونه را وادار به بازی در یک فیلم بد کرد. شوارتزنگر در اینباره گفته: من فیلمنامه را خواندم که خیلی بد بود. بیایید صادق باشیم. به خودم گفتم این فیلم را بازی نمی کنم.

بعدش به سراغ استالونه رفتند و او با شوارتزنگر تماس گرفت و پرسید که آیا برای این فیلم با او صحبت نموده اند. شوارتزنگر به می گوید: بله داشتم به آن فکر می کردم. این فیلم ایده درخشانی دارد. استالونه با شنیدن این حرف های شوارتزنگر، از سر رقابت تصمیم می گیرد این فیلم را بازی کند. اما فیلم با شکست رو به رو می گردد.

  • برنده اسکار راز تولد خود را فاش کرد
  • خاطرات شاهزاده بریتانیا؛ روایتی از روان زخم خورده اش تا بهبود پیدا کردن
  • حراج شخصیت دوست داشتنی فیلم اسپیلبرگ | با پرداخت 3 میلیون دلار ای تی را به خانه خود ببرید

دشمنی ای که به دوستی ختم شد

در اواخر دهه 1990، زمانی که از تأثیر هر دو بازیگر بر گیشه سینما اندکی کاسته شد، آن ها به اختلاف خود خاتمه دادند و به دوستان یکدیگر بدل شدند و حتی در چند فیلم هم با یکدیگر همبازی شدند. آن ها تولد یکدیگر را در شبکه های اجتماعی تبریک می گویند و از مصاحبت و همنشینی با یکدیگر لذت می برند.

منبع: روزیاتو

منبع: همشهری آنلاین

به "آرنولد و سیلوستر استالونه؛ چطور دشمنان قسم خورده تبدیل به دوستان عزیزتر از جان شدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرنولد و سیلوستر استالونه؛ چطور دشمنان قسم خورده تبدیل به دوستان عزیزتر از جان شدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید