استارتاپ

کوشش هند برای گرفتن جایگاه چین

هند یکی از گزینه های بالقوه برای جایگزینیِ چین است. اما آیا این کشور آمادگی لازم برای این کار را دارد؟ هند پرجمعیت ترین کشور دنیا محسوب می گردد و با اقتصاد 3.4 تریلیون دلاری، دارای یکی از سریع ترین رشدهای مالی حال حاضر است.

15 شهریور 1402

قوی ترین عینک هوشمند سال معرفی گردید ، از سفارش اوبر تا اتصال به بلوتوث و الکسا

یک استارتاپ نه چندان سرشناس نوعی عینک هوشمند طراحی نموده که به کاربران امکاناتی متعدد ارائه می دهد. این عینک هوشمند رقیبی جدی برای بسیاری از شرکت های فراوری کننده عینک های هوشمند خواهد بود.

2 دی 1401

المپیک زمستانی 2022 با برف مصنوعی برگزار گشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از فیوچریسم، تپه های برفی در شمال شرقی پکن بسیار خشک و گرم تر از آن هستند که هرگونه برفی برای المپیک زمستانی فراهم کنند. بنابراین برای نخستین بار در تاریخ این مسابقات تمام برف موجود مصنوعی است.

7 اردیبهشت 1401

دومین دوره مسابقات برنامه نویسی آنلاین برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، آغاز ویروس کرونا در سراسر دنیا موجب به وجود آمدن سبک زندگی جدیدی برای مردم کشورها و جوامع مختلف شده که در این سبک زندگی نوظهور، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از تجمع افراد یکی از ارکان اصلی حفظ سلامت جوامع...

26 فروردین 1401

7 روش برای حذف دستگاه های بلوتوثی دردسرساز در ویندوز

هنگامی که قصد دارید از شر کابل های متعدد روی میز خود خلاص شوید، برترین گزینه برای شما استفاده از اتصال بلوتوث است. به سادگی و با انجام چند تنظیم ساده شما دستگاه بلوتوثی خود را به ویندوز وصل خواهید کرد. با این حال ممکن است که گاهی اوقات در قطع کردن این اتصال...

2 آذر 1400

ثبت اختراع طرح شبیه ساز حریف تمرینی بوکس

طرح شبیه ساز حریف تمرینی بوکس با استفاده از کیسه بوکس سه بدنه ثبت اختراع شد.

17 فروردین 1400

علوم شناختی زبان آینده بشر ، توسعه هوش مصنوعی دنیا را متحول خواهد نمود

محققان معتقدند برای توسعه هوش مصنوعی باید شرایط برای شناخت هر چه بیشتر علوم شناختی فراهم گردد که در این صورت امکان انتقال دانش آن به ربات نیز مهیا خواهد شد.

23 اسفند 1398