کمیته امداد کرمان رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغال کشور

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، کمیته امداد استان کرمان پیروز به کسب رتبه نخست در تحقق جذب تسهیلات در بین ادارات کمیته امداد سراسر کشور شد.

کمیته امداد کرمان رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغال کشور

سید مرتضی بختکمک، رئیس کمیته امداد طی لوح تقدیری از ناصر عسکری نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به علت کسب رتبه نخست در تحقق جذب تسهیلات در بین استان های کشور قدردانی کرد.

در متن لوح تقدیر مدیرکل کمیته امداد استان کرمان آمده است؛ گام نهادن در جهت توانمندی، شکوفایی و خوداتکایی خانواده های نیازمند، مرهون سعی و تلاش انسان هایی است که با تعهد و بهره گیری از علم، دانش و مدیریت مناسب در تلاش های شبانه روزی، به عرصه مبارزه با مسائل محرومین قدم نهاده و تهدیدات را به فرصت تبدیل و موانع و مسائل موجود بر سر راه را با به کارگیری تجربه و خلاقیت، هموارساخته و موجبات رضایت پروردگار متعال را فراهم می نمایند.

اینک که به کمک خداوند متعال، خدمت صادقانه و مؤثر و اهتمام و تلاش مجدانه جنابعالی و همکاران محترم استان، در ارزیابی جامع عملکرد اشتغال و خودکفایی سال گذشته (با 103 درصد نسبت به برنامه ابلاغی) محقق شد و توفیق کسب رتبه نخست در تحقق جذب تسهیلات در بین استان ها حاصل شد، به مصداق حدیث شریفه مَن لَم یشکرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یشکرِ اللّه عَزَّ و جلَّ از تلاش ها و اقدامات جنابعالی و همکاران محترم در جذب تسهیلات و توسعه اشتغال در جامعه هدف تقدیر و تشکر می کنیم.

امید است در سالی که به نام فراوری، دانش بنیان، اشتغال آفرین زینت یافته، با تدابیر و راهنمایی های راهبردی جنابعالی، بتوانیم با تلاش مستمر و مضاعف شناسایی فرصت ها و مدیریت و برنامه ریزی مناسب، همانند گذشته درزمینهٔ توانمندسازی مالی محرومین گام های ارزشمند و مؤثری برداشته و سهم خود را از شکوفایی مالی کشور به نحو مطلوب به انجام رسانیم.

سهم کمیته امداد استان کرمان از تسهیلات اشتغال در سال گذشته مبلغ 440 میلیارد تومان اعتبار بود که این نهاد با جذب 453 میلیارد و 200 میلیون تومان و ایجاد 16 هزار فرصت شغلی پیروز به کسب رتبه نخست در تحقق جذب اعتبارات در بین ادارات کمیته امداد سراسر کشور شده است.

وبلاگ کوجی هامی کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کمیته امداد کرمان رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغال کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته امداد کرمان رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغال کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید