کسب سهمیه بازی های آسیایی توسط بانوان ملی پوش گلبال

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، خبرنگاران: تیم ملی گلبال بانوان کشورمان در دیدار رده بندی مسابقات انتخابی بازی های آسیایی 2014 اینچئون با برتری مقابل تایلند سهمیه حضور در این رقابت ها را کسب کرد.

کسب سهمیه بازی های آسیایی توسط بانوان ملی پوش گلبال

به گزارش وبلاگ کوجی هامی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان، بانوان گلبالیست ایران صبح امروز (دوشنبه) در دیدار رده بندی با حساب 11 بر یک تایلند را ضربه فنی کردند تا ضمن ایستادن بر سکوی سوم آسیا جواز حضور در بازی های آسیایی 2014 اینچئون را به دست آوردند. تیم ملی گلبال بانوان ایران در این رقابت ها با 5 برد و تنها یک باخت به چین عنوان سومی را از آن خود کرد.

همچنین تیم ملی گلبال مردان کشورمان با رجحان مقابل قطر به مرحله نیمه نهایی مسابقات انتخابی بازی های آسیایی اینچئون راه یافت. تیم ملی گلبال مردان ایران صبح امروز در آخرین بازی گروهی خود با حساب 11 بر1 از سد قطر گذشت و به عنوان تیم نخست گروه اول به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

ملی پوشان گلبال مردان کشورمان ساعت 14:30 امروز به وقت شهر هانگژو چین در مرحله نیمه نهایی با عراق دیدار می کنند که در صورت رجحان مقابل این تیم به فینال راه خواهند یافت.

منبع: تسنیم

به "کسب سهمیه بازی های آسیایی توسط بانوان ملی پوش گلبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب سهمیه بازی های آسیایی توسط بانوان ملی پوش گلبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید