پادشاه تدارکاتی ها؛ مظلوم ساپینتو، محبوب کی روش! ، خرید فرهاد مجیدی در یک موقعیت استثنایی!

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، یک عدد امیرعلی صادقی، مواد لازم برای بردن همه بازی های محبت آمیز را تشکیل می دهد.

پادشاه تدارکاتی ها؛ مظلوم ساپینتو، محبوب کی روش! ، خرید فرهاد مجیدی در یک موقعیت استثنایی!

به گزارش وبلاگ کوجی هامی آنلاین، ستاره تیم ساپینتو در اردوهای تدارکاتی پیش فصل، حالا به عنوان یکی از مهره های جوان به اردوی تیم ملی دعوت شده و در بازی درون اردویی این تیم در ترکیب اصلی به میدان رفته است. صادقی در این بازی 3 گل به ثمر رسانده تا خیلی زود چشم ها را خیره کند. البته که این 3 گل در یک بازی درون اردویی برای رسیدن به جام جهانی کافی نیست و هدف دعوت بازیکنان کم سن وسال به اردو چیز دیگری است اما صادقی با این نمایش، قطعا جایی در فکر کی روش باز می نماید و در آینده به یکی از گزینه های احتمالی خط حمله تیم ملی تبدیل می گردد.

  • مجیدی در تاریخ باشگاه اماراتی جاودانه شد | طوفان فرهاد با کامبک بزرگ

نکته عجیب این است که چرا او با این سطح از آمادگی، فرصتی برای حضور در ترکیب استقلال به دست نمی آورد؟ خط حمله استقلال با وجود ترافیک شدیدی که دارد، این فصل چندان باکیفیت نشان نداده و به جز محمد محبی، هیچ بازیکنی در خط حمله تیم ساپینتو انتظارها را برآورده ننموده است. شاید بعد از تعطیلات لیگ، صادقی بالاخره اعتماد سرمربی پرتغالی آبی ها را به دست بیاورد.

امیرعلی صادقی هم درست مثل امیرحسین حسین زاده، در اردوی تیم ملی امید چشم فرهاد مجیدی را گرفت و درست مثل حسین زاده، از سایپا به استقلال ملحق شد. امیرحسین بعد از یک فصل درخشان در ترکیب آبی ها، راهی لیگ بلژیک شد اما صادقی هنوز نتوانسته جایگاه دلخواهش را در این تیم به دست بیاورد. او البته سن کمتری نسبت به حسین زاده دارد اما نباید این فرصت ها را از دست بدهد.

به نظر می رسد دیر یا زود، زمان درخشش او برای استقلال نیز از راه خواهد رسید. بازیکنی که در نبردهای محبت آمیز آقایی می نماید اما هنوز این فرم را به بازی های رسمی منتقل ننموده است. تجربه حضور در تیم ملی و تمرین زیرنظر کی روش حتی به صورت موقت، تجربه مهمی برای امیرعلی خواهد بود. او از دروازه ای عبور نموده که برخی مهره های شاخص هرگز فرصت رد شدن از آن را به دست نمی آورند. سهم این بازیکن جوان از 11 هفته اول این فصل لیگ برتر، فقط 46 دقیقه بازی بوده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "پادشاه تدارکاتی ها؛ مظلوم ساپینتو، محبوب کی روش! ، خرید فرهاد مجیدی در یک موقعیت استثنایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پادشاه تدارکاتی ها؛ مظلوم ساپینتو، محبوب کی روش! ، خرید فرهاد مجیدی در یک موقعیت استثنایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید