استقلال در پی خرید تیام تازه ، جذب 2 خارجی و 2 استقلالی؛ آخرین تصمیم نکونام

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، برای اینکه استقلال بتواند در فصل تازه با حریفان قدرتمند و تقویت شده اش در راه کسب قهرمانی رقابت کند، در چندین پست احتیاج به تقویت دارد.

استقلال در پی خرید تیام تازه ، جذب 2 خارجی و 2 استقلالی؛ آخرین تصمیم نکونام

به گزارش وبلاگ کوجی هامی پس از انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل استقلال و برگزاری جلسه وی با جواد نکونام، حالا طرفداران نگران این تیم، در انتظار آغاز خریدهای آبی ها در بازار جابجایی هستند. جانشین حجت کریمی مأموریت دارد تا بر اساس فهرست سرمربی تیم، با نفرات مورد نظر به توافق برسد.

برای اینکه استقلال بتواند در فصل تازه با حریفان قدرتمند و تقویت شده اش در راه کسب قهرمانی رقابت کند، در چندین پست احتیاج به تقویت دارد که بر همین اساس، نکونام فهرست خود را تحویل خطیر داده و باید دید که مدیر جوان استقلال تا چه مقدار در تحقق اولویت های فهرست سرمربی پیروز خواهد بود.

* مهاجم خارجی: در پی تیام تازه

اولویت نکونام و مدیریت باشگاه استقلال، جذب یک مهاجم با کیفیت خارجی است. در حال حاضر، فوروارد تمام نماینده و سطح بالایی در مارکت فوتبال ایران حضور ندارد و نگاه نکونام و خطیر، به جذب یک بازیکن خارجی است.

خطیر که پیش از این نشان داده در جذب بازیکنان خارجی تبحر دارد، مأموریت دارد تا مهاجم با کیفیتی در سطح مامه تیام و لوکادیا که در سال های اخیر وارد فوتبال ایران شده اند را برای استقلال جذب کند و تجربه امثال الحاجی گرو و نیومایر تکرار نشود.

در زمان حضور حجت کریمی، چند بازیکن خارجی به استقلال لینک شده بودند ولی حالا با روی کار آمدن علی خطیر، باید دید که استراتژی آبی ها برای تقویت خط حمله چه خواهد بود.

* هافبک خارجی: تورس نشد، یکی دیگر!

استقلال که علاقه مند به جذب روبرتو تورس بود، نیم نگاهی به بازیکنان خارجی دیگر نیز دارد. نکونام باید تغییرات مهمی را در مرکز میدان به وجود بیاورد و به همین علت در پی جذب یک هافبک طراح و با کیفیت خارجی است.

باید دید که مذاکرات با روبرتو تورس به چه سمتی پیش می رود و در صورت منتفی شدن حضور این بازیکن در استقلال، آنگاه آبی ها به سراغ بازیکنان خارجی دیگر می روند.

* بازگشت مرادمند و عارف:

پس از جدایی رافائل سیلوا، استقلال در پی توافق با محمدحسین مرادمند و عارف غلامی بود که در این میان قرارداد مرادمند تمدید شد. دو مدافعی که در سال های اخیر لباس این تیم را بر تن نموده اند و به هماهنگی با اعضای تیم رسیده اند. عارف به وسیله مدیریت قبلی از تیم کنار گذاشته شد اما مرادمند نیز با مدیرعامل تازه به توافق رسید و انتظار می رود که غلامی نیز به تیم برگردد.

عارف در انتظار تأیید نهایی جواد نکونام است تا پای میز مذاکره نشسته و قراردادش را تمدید کند. بدین ترتیب برای فصل تازه، آرمین سهرابیان در کنار عارف غلامی، محمدحسین مرادمند و احتمالا یکی از بازیکنان تیم امید، خط دفاعی آبی پوشان را تشکیل می دهند.

* دروازه بان اولویت آخر:

در حال حاضر، تقویت دروازه به اولویت آخر نکونام تبدیل شده است. سرمربی جوان تمام تمرکزش را روی فاز هجومی تیم گذاشته است. هر چند که در صورت تأمین منابع لازم، ممکن است آبی ها برای جذب سنگربان خارجی اقدام نمایند ولی بازگشت سیدحسین حسینی به استقلال، محتمل ترین گزینه روی میز کادرفنی است.

منبع: همشهری آنلاین

به "استقلال در پی خرید تیام تازه ، جذب 2 خارجی و 2 استقلالی؛ آخرین تصمیم نکونام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال در پی خرید تیام تازه ، جذب 2 خارجی و 2 استقلالی؛ آخرین تصمیم نکونام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید