نمایشی که بعد از اولین اجرا حاشیه ساز شد، پاسخ بازیگر انصرافی و کارگردان مدرسه پینوکیو

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، کارگردان مدرسه پینوکیو در خصوص انصراف چهار بازیگر اصلی این نمایش توضیحاتی داد.

نمایشی که بعد از اولین اجرا حاشیه ساز شد، پاسخ بازیگر انصرافی و کارگردان مدرسه پینوکیو

آرش سنجابی کارگردان نمایش مدرسه پینوکیو در مورد انصراف چهار بازیگر این نمایش در تبادل نظر با خبرنگار ، گفت: بازیگران این نمایش انصراف نداده اند بلکه شرایط اولین اجرای نمایش را دیدیم و تشخیص داده شد که تغییراتی در گروه نمایش ایجاد گردد و با یک روز تاخیر نمایش را از فردا روی صحنه می بریم.

وی اضافه نمود: تغییرات در عوامل این نمایش انصراف نبوده بلکه تعامل بین گروه بوده است و برای اینکه کار شرایط بهتری داشته باشد تغییراتی در آن اعمال کردیم. از این چهار بازیگر فقط یکی از آن ها اصلی بوده و سه بازیگر دیگر در صحنه های کوتاه حضور داشتند.

سنجابی اضافه نمود: یک کار با 5 الی 6 ماه زحمت به روی صحنه می رود اگر واقعاً دوستی مصاحبه می نماید به رزومه او نگاه کنید، به غیر از من با کسی کار ننموده است. من همان ادم هستم اگر خوب بودم، اگر بد بودم و اگر صحنه من خالی بوده است.

لاری پور: برای نمایش پینوکیو دکور، لباس و نور طراحی نشده بود

نیلوفر لاری پور بازیگر نمایش مدرسه پینوکیو درباره انصراف خود از این نمایش در گفت وگو خبرنگار ،گفت: ما شش ماه تمرین برای این کار داشتیم در حالی که هر روز از قرارداد های خود برای این کار جویا می شدیم، اما این کار نه تنها قرارداد نداشت بلکه برای آن دکور، لباس و نور طراحی نشده بود و حتی یک بار هم نمایش را روی صحنه تمرین ننموده بودیم. روز اول اجرا تا 3 بعد از ظهر برای اجرا حاضر نشدم، فرزاد حسنی به من زنگ زد و گفت به احترام به بچه های گروه و تماشاگرانی که به سالن آمدند برای اجرا حاضر شوم. من برای اجرای نمایش رفتم، ولی در سالنی که برای آن دکور طراحی نشده بود با لباس های شخصی خودم به اجرا پرداختم.

وی ادامه داد:در اولین روز نمایش فرزاد حسنی هم نتوانست به اجرا بپردازد، زیرا لباس های شخصی ما متناسب با نقش نبودند.

این بازیگر اضافه نمود: بنابراین ما احساس کردیم ماندن ما در این نمایش بی احترامی به شان و شخصیت خود ماست و بهتر است این تصمیم را اعلام کنیم. در این نمایش من با کفش های زمستانی مانتو و روسری در نقش یک دختر روستایی به اجرا پرداختم و این در حالی بود که این نمایش حتی شرایط سطحی برای اجرای صحنه ای را نداشت.

لاری پور با اشاره به اینکه این مسئله بی مسئولیتی کارگردان را نشان می داد، گفت: ما تا آخرین روز تمرین حتی یک بار هم زیر نور و به صورت جنرال تمرین نکردیم به ما گفتند 3 الی4 شب اول نمایش را تمرین می کنیم، ولی چنین چیزی امکان ندارد، زیرا تمرین با اجرا در برابر تماشاگران بسیار فرق می نماید. مابقی اعضای گروه نیز از این شرایط و انصراف ما ناراحت بودند، ولی به آن ها گفته شده است که کسانی را جایگزین ما خواهند کرد.

لاری پور با اشاره به این که من دو نمایش دیگر با آرش سنجابی پور کار نموده بودم، گفت: آن دو نمایش نیز همین شرایط را داشتند و در آن ها دکوری وجود نداشت، ولی آن نمایش ها از حرکات بازیگران تشکیل شده بود و حرکت بازیگران صحنه را می پوشاند و خالی بودن آن دیده نمی شد.

از طرفی دیگر گریمور کار روز آخر برای انجام گریم آمده و حتی نمی داند نقش من چیست تا مرا گریم می نماید و شخصی را نیز برای طراحی صحنه آوردند در حالی که آن شخص از داستان نمایش اطلاعی نداشت تا طراحی صحنه را انجام دهد؛ بنابراین ما نمی توانیم آبروی خود را برای اجرای نمایشی بگذاریم که انتها آن معلوم نیست و هر چقدر برای آن کوشش و تمنا کردیم به نتیجه ای نرسید.

لازم به ذکر است ساعاتی پیش رسانه های خبری از انصراف فرزاد حسنی، نیلوفر لاری پور، رویا دعوتی و مروارید کاشیان پس از اولین اجرای نمایش مدرسه پینوکیو خبر دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نمایشی که بعد از اولین اجرا حاشیه ساز شد، پاسخ بازیگر انصرافی و کارگردان مدرسه پینوکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشی که بعد از اولین اجرا حاشیه ساز شد، پاسخ بازیگر انصرافی و کارگردان مدرسه پینوکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید