نشست تخصصی تصویرگری ایتالیایی ها در اصفهان برگزار می شود

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، مدیر خانه کاریکاتور و طنز حوزه هنری اصفهان گفت: نشست تخصصی تصویرگری با حضور فیلیپو جیوردانو از ایتالیا در گالری دوران اصفهان برگزار می شود.

نشست تخصصی تصویرگری ایتالیایی ها در اصفهان برگزار می شود

پیام پورفلاح در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ کوجی هامی در اصفهان با اشاره به برگزاری نشست تخصصی تصویرگری ایتالیایی ها در اصفهان گفت: نشست تخصصی تصویرگری با حضور فیلیپو جیوردانو از ایتالیا امروز ساعت 16 در گالری دوران برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به این رویداد ویژه، تصمیم خانه کاریکاتور بر آن شد که برای استفاده دوستان کارتونیست و تصویرساز از این برنامه، کارگاه هفتگی خانه کاریکاتور این سه شنبه در خانه هنرمندان برگزار نشود.

مدیر خانه کاریکاتور و طنز حوزه هنری اصفهان گفت: این نشست با موضوع چگونگی تولید و ساخت یک کتاب تصویری و بررسی مباحث مربوط به آن برپا می شود.

وی خاطرنشان کرد: هم چنین برای افرادی که علاقه مند به فرگیری کاریکاتور هستند این کلاس ها در ترم زمستانه به زودی برگزار می شود.

پورفلاح گفت: کلاس های آموزش کاریکاتور در 3 سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برگزار می شود و علاقه مندان به این رشته هنری تا 30 آذر ماه فرصت ثبت نام دارند.

منبع: تسنیم

به "نشست تخصصی تصویرگری ایتالیایی ها در اصفهان برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست تخصصی تصویرگری ایتالیایی ها در اصفهان برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید