مجمع خیرین دانشگاه پیام نور در سال جدید راه اندازی می شود ، مسئله ای در پرداخت وام شهریه نداریم

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از راه اندازی مجمع خیرین این دانشگاه با هدف کمک به دانشجویان مناطق محروم در سال جدید خبر داد.

مجمع خیرین دانشگاه پیام نور در سال جدید راه اندازی می شود ، مسئله ای در پرداخت وام شهریه نداریم

امین ناجی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پیام نور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ کوجی هامی، با اشاره به شرایط پرداخت وام های شهریه گفت: صندوق رفاه دانشجویان در نیمسال دوم تحصیلی اعتبارات خوبی را برای دانشگاه پیام نور پیش بینی کرد و آمادگی این را دارد که اگر نیاز بود و دانشجویان متقاضی بودند، میزان وام های شهریه را افزایش دهد.

وی افزود: دانشجویان رغبت بیشتری به دریافت وام از صندوق رفاه دارند تا بانک ها، علت این است در صندوق رفاه بازپرداخت بعد تحصیل است درصورتی که وام بانک یک ماه بعد باز پرداخت آن آغاز می شود، اما بانک ها مزایای دیگری دارند بانک ها به تمامی دانشجویان پیام نور، شاغل و غیر شاغل وام می دهد.

ناجی ادامه داد: ما نمی خواهیم دانشجو برای دریافت وام با مسئله ای روبه رو شود. مشکل جای دیگر است، دانشجو برای تهیه وثیقه مشکل دارد برای حل این هم مشکل هم پیشنهاداتی دادیم که در حوزه دانشجویی دریافت وثیقه مانند سایرین نباشد؛ بنابراین تلاش می کنیم که این مشکل را حل کنیم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پیام نور گفت: یک مشکل دیگر در حوزه پرداخت شهریه این است که برخی از دانشجویان در مناطق محروم توان حتی پرداخت را ندارند، نیاز به کمک بلاعوض دارند آن را هم با مراکز خیریه هماهنگ می کنیم. مجمع خیرین دانشگاه به عنوان یک مجمع غیردولتی و نهاد غیردولتی مراحل نهایی ثبت آن تمام شده هیئت امنا همه پیش بینی شده که این مجمع هم یکی از بازو های خدمت رسانی ما به دانشجویان مناطق محروم خواهد بود.

ناجی یادآور شد: کل وام شهریه حداقل 7 میلیارد تومان پیش بینی شده و اگر نیاز هم باشد باز هم پیگیری می کنیم که مبلغ آن اضافه شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مجمع خیرین دانشگاه پیام نور در سال جدید راه اندازی می شود ، مسئله ای در پرداخت وام شهریه نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع خیرین دانشگاه پیام نور در سال جدید راه اندازی می شود ، مسئله ای در پرداخت وام شهریه نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید