طهرانچی: دانشگاه آزاد متناسب با شرایط منطقه ای استان ها سرای نوآوری ایجاد می نماید

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به اثرگذاری سراهای نوآوری در توسعه اشتغال دانش بنیان، گفت: راه اندازی چند سرای نوآوری در هر استان متناسب با شرایط اکوسیستم هر منطقه از برنامه های در حال اجرای دانشگاه آزاد است.

طهرانچی: دانشگاه آزاد متناسب با شرایط منطقه ای استان ها سرای نوآوری ایجاد می نماید

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه وبلاگ کوجی هامی با اشاره به برنامه های این دانشگاه برای توسعه اشتغال دانش بنیان، گفت: دانشگاه آزاد برای انجام فعالیت های دانش بنیان در راستای توسعه اشتغال برنامه ریزی نموده است، یکی از این برنامه ها راه اندازی سراهای نوآوری در دانشگاه ها است که البته تا حدودی هم اجرایی شده است.

وی سراهای نوآوری را در توسعه اشتغال و اقتصاد دانش بنیان بسیار موثر دانست و گفت: سراهای نوآوری دانشگاه آزاد بخشی از اکوسیستم فناوری و نوآوری شامل زیرساخت های این حوزه، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد، دفاتر نوآوری و انتقال فناوری، مراکز شتاب دهی، مراکز کسب و کار، مراکز ثبت اختراع و مراکز خدمات فناوری هستند.

راه اندازی سراهای نوآوری متناسب با شرایط اکوسیستم هر منطقه

طهرانچی با بیان اینکه دانشگاه آزاد برای راه اندازی سراهای نوآوری در استان های مختلف متناسب با شرایط اکوسیستم هر استان برنامه ریزی نموده است، مطرح نمود: این سراها علاوه بر توسعه فعالیت های دانش بنیان در دانشگاه ها در اشتغال دانش بنیان نیز بسیار موثر هستند.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد، حمایت از شرکت های دانش بنیان به وسیله صندوق سرمایه گذاری دانشگاه و هدفمند کردن فعالیتهای تجاری سازی محصولات دانشگاه از دیگر اولویت های دانشگاه آزاد است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "طهرانچی: دانشگاه آزاد متناسب با شرایط منطقه ای استان ها سرای نوآوری ایجاد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طهرانچی: دانشگاه آزاد متناسب با شرایط منطقه ای استان ها سرای نوآوری ایجاد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید