فرجی: پلنگ قائمشهر تلف شد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، رئیس دفتر حیات وحش گفت: پس از تیراندازی مامورین نیروی انتظامی به پلنگ قائمشهر این پلنگ بعد از انتقال به منطقه سمسکنده تلف شد.

فرجی: پلنگ قائمشهر تلف شد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ کوجی هامی، رضا فرجی گفت: صبح امروز یک قلاده پلنگ نر در قائمشهر به مردم حمله نموده بود که قبل از رسیدن مامورین یگان حفاظت محیط زیست، مامورین نیروی انتظامی ناچار به تیراندازی به سمت این پلنگ ایرانی شدند که پس از انتقال به منطقه سمسکنده متاسفانه این پلنگ تلف شد.

به گفته رئیس دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست، نمونه برداری ها و انجام آزمایشات تشخیصی برای شناساسی بیماری احتمالی صورت گرفته و علت حضور حیوان در شهر به وسیله اداره کل استان در دست پیگیری است.

در عملیات زنده گیری پلنگ، 2 مامور زخمی شدند

بعلاوه رئیس محیط زیست قائم شهر گفت: سن تقریبی این پلنگ نر 5 سال تخمین زده شده که دارای وزن 56 کیلوگرم است، وزن استاندارد برای یک پلنگ 35 الی 40 کیلو است، که این پلنگ اضافه وزن دارد.

به گفته مصطفی عرب، بر اساس آنالیز بالشک های پنجه، این پلنگ وحشی است، ولی هنوز معین نیست که ازکجا وارد شهر شده است، اما پس از آنالیز های پزشکی مشکوک به هاری است.

او گفت: در عملیات زنده گیری پلنگ قائم شهر، 2 مامور نیروی انتظامی زخمی شده اند که یک مامور به صورت سرپایی درمان و مامور دوم از ناحیه کتف و دست راست مورد جراحت قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرجی: پلنگ قائمشهر تلف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرجی: پلنگ قائمشهر تلف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید