غول مخابراتی اسپانیا 2700 نفر را اخراج می نماید

به گزارش وبلاگ کوجی هامی به نقل از رویترز، تلفونیکا می گوید با اتحادیه های کارگری به توافق رسیده تا حدود 15 درصد از نیروی کار خود را اخراج کند.

غول مخابراتی اسپانیا 2700 نفر را اخراج می نماید

این افراد همگی در داخل اسپانیا مشغول به کار هستند و اخراج آنها موجب صرفه جویی 230 میلیون یورویی در بودجه شرکت تلفونیکا می گردد.

این شرکت میخواهد سال جاری تا 1.5 میلیارد یورو معادل 1.7 میلیارد یورو در هزینه های خود صرفه جویی کند و کاستن از نیروی کار یکی از روش هایی است که در پیش گرفته است.

تلفونیکا می گوید تأثیر این کاهش نیروی کار بر روی عایدی و مخارج آن از سه ماهه اول سال 2022 معین خواهد شد. تلفونیکا سومین اپراتور مخابراتی مهم اروپا است که پس از وودافون انگلیس در ماه سپتامبر و اورنج فرانسه در ماه می، از اخراج کارکنان خود در اسپانیا در سال 2021 اطلاع داد.

تلفونیکا مانند رقبای اروپایی خود، با رقابت بی امان در بازار داخلی با رقبای ارائه دهنده خدمات مقرون به صرفه قیمت در زمانی دست و پنجه نرم می نماید که احتیاج به تأمین اقتصادی برای راه اندازی شبکه های موبایل نسل بعدی دارد.

از زمانی که خوزه ماریا آلوارز پالته در سال 2016 به عنوان رئیس هیئت مدیره تلفونیکا انتخاب شد، این شرکت به شدت بدهکار هزینه های خود را به مقدار زیادی کاهش داده است. حدود 6300 کارگر بین سال های 2016 تا 2018 این شرکت را ترک کردند، در حالی که 2600 کارگر دیگر در طرح تعدیل نیرو در سال 2019 کنار گذاشته شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "غول مخابراتی اسپانیا 2700 نفر را اخراج می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غول مخابراتی اسپانیا 2700 نفر را اخراج می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید