عربشاهی: بعید است پرسپولیس با تک مهاجم به گل برسد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سیستم گل محمدی استفاده از تک مهاجم است و با این شرایط سرخپوشان نمی توانند گل بزنند.

عربشاهی: بعید است پرسپولیس با تک مهاجم به گل برسد

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو باخبرنگار ورزشی وبلاگ کوجی هامی ، درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: این بازی برای هر 2 تیم مهم و حساس بود به همین دلیل آن ها دوست نداشتند آن ها دوست نداشتند امتیاز از دست بدهند و دنبال برد در این بازی بودند.

او ادامه داد: بازی از ابتدا بین 2 تیم درگیرانه و فیزیکی پیگیری شد و در وسط زمین خط هافبک 2 تیم اجازه خودنمایی به بازیکنان تیم حریف نمی دادند و با یک پاس، خیلی زود توپ به وسیله تیم حریف دفع می شد. از این رو خیلی محکم بازی می کردند و بازیکنان خط دفاع و هافبک های سپاهان و پرسپولیس نمی توانستند مهاجمان خود را صاحب موقعیت نمایند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم تقسیم امتیازات عادلانه بود. البته تا زمانی که سیستم گل محمدی مبتنی بر استفاده از یک مهاجم باشد و وینگر های چپ و راست لب خط بازی نمایند، اجازه نفوذ به بازیکنان کناری خود را نمی دهند. نداشتن وینگر های چپ و راست در محوطه جریمه و با حضور تک مهاجم بعید است پرسپولیس به گل برسد.

عربشاهی اضافه کرد: به طور حتم تیم پرسپولیس باید با 2 مهاجم بازی کند تا از این طریق بتواند تیم حریف را تحت فشار بگذارد تا به گل برسد. بعلاوه پرسپولیس باید با یک هافبک دفاعی به میدان برود و یک مهاجم به خط حمله خود اضافه کند. ضمناً بازیکنی به نام محمد عمری یکی از استعداد های جوانی است که اگر به او بها داده گردد و مانند بازی با سپاهان از ابتدا به میدان برود در آینده حرف های زیادی از او خواهیم شنید.

او در خاتمه گفت: در این ملاقات هر 2 تیم با تک مهاجم بازی می کردند و موقعیت مناسب برای رسیدن به گل را نداشتند و ملاقات بیشتر در وسط زمین و کناره ها جریان داشت. امیدوارم در ادامه فصل امتیازات بیشتری کسب کنیم و کمی هم از ترس پرسپولیس ریخته گردد تا تیم بزرگی مانند پرسپولیس با 40 میلیون طرفدار بازی هجومی در دستور کار خود قرار دهد تا بتواند بیشتر از این شایستگی خودش را نشان دهد.

وبلاگ کوجی هامی ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عربشاهی: بعید است پرسپولیس با تک مهاجم به گل برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربشاهی: بعید است پرسپولیس با تک مهاجم به گل برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید