شیوه نامه های نو به رانندگان تاکسی ابلاغ می گردد، مردم تخلفات را گزارش دهند

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، رئیس سازمان حمل ونقل شهرداری شهرکرد گفت: مردم در صورت تماشا عدم رعایت شیوه نامه بهداشتی یا هر تخلفی می توانند کد تاکسی یا پلاک ماشین راننده خاطی را اعلام نمایند بعلاوه اجازه تذکر به راننده را دارند.

شیوه نامه های نو به رانندگان تاکسی ابلاغ می گردد، مردم تخلفات را گزارش دهند

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ کوجی هامی، مهرداد میرزائیان گفت: بالای 90 درصد از رانندگان تاکسی و اتوبوس شهرکرد 2 مرحله واکسن را دریافت نموده اند و افرادی که واکسن سینوفارم دریافت نموده بودند اکنون در مرحله دریافت دز سوم هستند.

رئیس سازمان حمل ونقل شهرداری شهرکرد اضافه کرد: در ماه های گذشته که شرایط کرونا بهبود یافته بود پروتکل خاصی ابلاغ نشد، اما اخیراً زمزمه هایی از رعایت پروتکل بهداشتی در سوار کردن مسافر شنیده می گردد که به محض دریافت نامه کتبی این شیوه نامه تازه به رانندگان ابلاغ می گردد.

وی ادامه داد: نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی رانندگان به وسیله 2 ماشین گشت در تمام طول فعالیت تاکسی ها در سطح شهر انجام و موارد لازم تذکر داده می گردد.

20 راننده خاطی در شهرکرد جریمه شدند

میرزائیان گفت: مردم در صورت تماشا عدم رعایت شیوه نامه بهداشتی یا هر تخلفی می توانند کد تاکسی یا پلاک ماشین راننده خاطی را اعلام نمایند بعلاوه اجازه تذکر به راننده را دارند.

رئیس سازمان حمل ونقل شهرداری شهرکرد در سرانجام گفت: از ابتدای شیوع کرونا رانندگان خاطی تذکراتی را از گشت های نظارتی دریافت کردند و حدود 20 راننده نیز که خطایشان محرز شد جریمه، لغو سرویس و یا به کمیته انتظامی انتقال داده شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شیوه نامه های نو به رانندگان تاکسی ابلاغ می گردد، مردم تخلفات را گزارش دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه نامه های نو به رانندگان تاکسی ابلاغ می گردد، مردم تخلفات را گزارش دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید