شیائومی 12T پرو احتمالاً امروز رونمایی خواهد شد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، هفته گذشته، شیائومی از گوشی ردمی K50 اولترا را با چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در بازار چین رونمایی کرد. گفته می گردد که این شرکت میخواهد همین گوشی را با نام شیائومی 12T پرو وارد بازارهای جهانی کند. اکنون اما طبق اطلاعاتی که یک افشاگر به نام Abhishek Yadav منتشر نموده، احتمال می رود امروز شیائومی 12T پرو به کاربران بازارهای جهانی معرفی گردد. این طور که به نظر می رسد مشخصات فنی این گوشی تغییر چندانی نخواهد کرد. اما انتظار داریم که سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی ردمی K50 اولترا با سنسور 200 مگاپیکسلی جایگزین گردد.

شیائومی 12T پرو احتمالاً امروز رونمایی خواهد شد

به غیر از این، گزارش های اخیر در خصوص این گوشی هوشمند حاکی از آن است که شیائومی 12T پرو دارای برچسب قیمتی 849 یورویی در بازارهای اروپایی خواهد بود. این در حالی است که قیمت مدل استاندارد این سری یعنی شیائومی 12T از 649 یورو شروع خواهد شد. کاربران می توانند از بین مدل های مشکی، نقره ای و آبی رنگ دست به انتخاب بزنند.

مشخصات احتمالی شیائومی 12T پرو

طبق اطلاعاتی که در خصوص این گوشی هوشمند منتشر شده، می دانیم که شیائومی 12T پرو مجهز به نمایشگر 6.67 اینچی اولد است که از رفرش ریت 144 هرتزی، رزولوشن FHD+ و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد. قلب تپنده این گوشی هوشمند را ظاهراً پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 برعهده دارد. این چیپست که از نظر قدرت پردازشی و هم از نظر پایداری، عملکرد بهبودیافته تری نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 1 دارد، به جای لیتوگرافی 4 نانومتری سامسونگ به یاری فرآیند 4 نانومتری TSMC فراوری شده است.

در کنار این پردازنده قدرتمند، 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 تعبیه خواهد شد. گفته می گردد که سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض نصب شده و رابط کاربری MIUI 13 را اجرا خواهد نمود. گفته می گردد یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد که با شارژر 120 واتی انرژی مجدد خود را به دست خواهد آورد. بعلاوه طبق خبرهای منتشر شده، این گوشی هوشمند در بنچمارک AnTuTu توانست امتیاز 1,120,691 را کسب کند.

در پنل پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین سه گانه تعبیه شده که احتمالاً سنسور اصلی آن دوربین 200 مگاپیکسلی HP1 سامسونگ خواهد بود. این سنسور که همراه با گوشی نو موتورولا X30 پرو چند روز پیش رونمایی شد، با ادغام 16 در یک پیکسل ها می تواند عکس های با دقت 12.5 مگاپیکسلی ثبت کند. این دوربین بعلاوه قادر به ثبت عکس های 200 مگاپیکسلی و 50 مگاپیکسلی نیز است. در کنار این سنسور قدرتمند شاهد یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکروی 2 مگاپیکسلی نیز خواهیم بود. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند ردمی حفره نمایشگر میزبان دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی خواهد بود که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

باید دید که در نهایت شیائومی امروز از گوشی 12T پرو رونمایی خواهد نمود یا نه.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی 12T پرو احتمالاً امروز رونمایی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی 12T پرو احتمالاً امروز رونمایی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید