سیگار برگ در دست پپ؛ جشن و خوشحالی به سبک گواردیولا

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، خبرگزاری خبرنگاران- پپ گواردیولا فصلی سخت و پر استرس را سپری کرد.

سیگار برگ در دست پپ؛ جشن و خوشحالی به سبک گواردیولا

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، منچسترسیتی با پپ گواردیولا برای سومین بار طی 4 فصل اخیر فاتح لیگ برتر انگلیس شد. یک میهمانی به مناسبت قهرمانی سیتیزن ها در فصل 2020/21 لیگ برتر انگلیس برگزار گردید. بازیکنان و اعضای کادر فنی در این میهمانی حضور داشتند. پپ گواردیولا درحالیکه بسیار شادمان به نظر می رسید، سیگار برگ می کشید و همراه با موسیقی با صدای بلند آواز می خواند.

ویدیویی از جشن قهرمانی بازیکنان و کادر فنی منچسترسیتی منتشر شده است که در آن پپ گواردیولا، سرمربی این تیم، به همراه بازیکنانش مشغول آواز خواندن و پایکوبی است. تصاویری از جشن قهرمانی سیتی منتشر شده است که در آن پپ گواردیولا در حالی که سیگار برگ بزرگی در دست دارد با بالاترین صدای ممکن در حال آواز خواندن است.

سرمربی اسپانیایی سیتی در این ماه توانست پیش از خاتمه فصل تیمش را به پنجمین قهرمانی در لیگ برتر برساند. گواردیولا در این ویدیو به همراه یکی از دستیارانش مشغول خواندن ترانه ای از گروه اوآسیس است و همکارانش به او می گویند که ویدیو را حتما برای نوئل گلگر، گیتاریست گروه اوآسیس و یکی از هواداران پر و پا قرص سیتی، خواهند فرستاد.

منچسترسیتی در تاریخ یازدهم ماه می و پس از شکست 2-1 منچستریونایتد برابر لسترسیتی، قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کرد. شاگردان گواردیولا در آن موقع هنوز سه بازی دیگر پیش رو داشتند اما در یک مهمانی کوچک و خودمانی قهرمانی این تیم را جشن گرفتند. سرمربی 50 ساله سیتی پیشتر تایید نموده بود که تمام بازیکنان و کادر فنی سیتی پس از پیروزی لستر برابر یونایتد، که قهرمانی آنها را تضمین کرد، به آموزشگاه باشگاه سیتی رفتند و جشن گرفتند. البته گواردیولا گفته بود که بهترین لحظه جشن وقتی بود که پیتزاها رسیدند!

گواردیولا در پاسخ به این سوال که سیتیزن ها چگونه قهرمانی خود را جشن گرفتند، گفته بود: خیلی خوب بود. معمولا جشن های غیرمنتظره و ناگهانی از همه بهتر از آب در می آیند. ما همه در حباب های ایمنی مان کنار هم جمع شدیم، همه رعایت کردند و در امنیت بودند. خوردیم و رقصیدیم و همدیگر را بغل کردیم و ساعت 11:30 پیتزاها رسیدند که بهترین لحظه شب بود. در انگلیس من نمی دانم چرا در مهمانی ها زیاد به غذا اهمیت نمی دهند. به همین دلیل وقتی پیتزا رسید بهترین لحظه بود.

علی رغم بردن عنوان قهرمانی لیگ برتر در این ماه که به قهرمانی آنها در کارابائو کاپ در ماه آوریل اضافه شد، سیتی هنوز فینال چمپیونزلیگ برابر چلسی در تاریخ 29 ماه می را در پیش دارد. این نخستین حضور سیتیزن ها در فینال این رقابت ها است و گواردیولا نیز که پیشتر دو بار برنده جام قهرمانی چپمپیونزلیگ شده است، حدود یک دهه است که نتوانسته در این رقابت ها به قهرمانی برسد.

سیتی امشب برابر برایتون بازی خواهد نمود و سپس پیش از ملاقات فینال چمپیونزلیگ برابر چلسی باید در آخرین بازی از لیگ برتر میزبان اورتون باشد. سیتیزن ها در آخرین بازی خود برابر اورتون در حضور 10000 طرفدار در استادیوم اتحاد جام قهرمانی لیگ برتر را دریافت خواهند کرد و این بار قهرمانی را به همراه هواداران شان جشن خواهند گرفت.

از هفته ماقبل خاتمهی لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی که قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل شده می بیند، در خانه برایتون به میدان خواهد رفت. پپ گواردیولا در آستانه این ملاقات در کنفرانس خبری قبل از این مسابقه شرکت کرد و جوابگوی سوالات وبلاگ کوجی هامی بود. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

در خصوص گل فوق العاده فران تورس

زدن آن ضربه کار سختی بود. او در تمرینات نشان داده بود توانایی انجام این کار را دارد. سرعت، توانایی و قدرت تصمیم گیری او خیلی خوب است.

در خصوص استفاده تورس در خط حمله

سه بازی باقی مانده است. از تورس در آن پست استفاده کردیم زیرا آگوئرو و ژسوس برای مدت زمانی طولانی مصدوم بودند و در بعضی مسابقات به یک مهاجم مناسب احتیاج داشتیم. از او استفاده کردیم و نمایش خوبی داشت. تورس یک وینگر است اما تنها گزینه جایگزین ما بود. او می تواند در هر دو طرف و در میانه بازی کند. چندین بازیکن داریم که می توانند در چندین پست به میدان بروند.

در خصوص جو حاکم بر رختکن تیم

شرایط بسیار خوبی است. به خوبی تمرین می کنیم و همه متمرکز هستند. قبلا در چنین شرایطی نبودیم. دو/ سه بازی باقی مانده است. باید در بهترین شرایط ممکن در فینال لیگ قهرمانان به میدان برویم و به این منظور باید خوب تمرین و بازی کنیم. باید تا آنجا که ممکن است خوب بازی کنیم.

در خصوص فشار روی چلسی در لیگ و سود رسیدن به منچسترسیتی

نمی دانم. در رختکن چلسی نیستم. باید در بازی های باقی مانده به بهترین شکل ممکن برای فینال لیگ قهرمانان آماده شویم و مسائل سایر تیم ها به من ارتباطی ندارد.

در خصوص کوین دی بروین

دی بروین در دو روز اخیر تمرین نموده است و حس خوبی دارد. اهمیت دی بروین به اندازه سایر بازیکنان است. باید ببینیم در بازی های آینده در چه سطحی است.

در خصوص فینال لیگ قهرمانان

بعد از بازی مقابل اورتون 6 روز فرصت داریم تا برای فینال آماده شویم و آن موقع در خصوص آن مسابقه فکر خواهیم کرد. اگر برای بازی با برایتون آماده نباشیم نمی توانیم برای ملاقات فینال لیگ قهرمانان به خوبی آماده شویم. فردا می خواهیم برای برد بازی کنیم و این بهترین راه برای آماده سازی است. در تلاشیم تا بازیکنان را متمرکز نگه داریم. با بازی در این ملاقات برای فینال لیگ قهرمانان آماده خواهیم شد.شکی ندارم بازیکنانم فوق العاده هستند و حاضرند در سه بازی باقی مانده هر کاری انجام دهند.

در خصوص حضور هواداران

اتفاق خوبی است که فردا هواداران برایتون در استادیوم هستند و در بازی آخر که جام قهرمانی را بالای سر می بریم هم هواداران منچسترسیتی به استادیوم اتحاد می آیند و فینال لیگ قهرمانان نیز با تماشاگر برگزار خواهد شد. اتفاق خوبی است و امیدوارم فصل بعد هم این اتفاق بیافتد.

در خصوص محرز

تمام بازیکنان باید خودشان را با شرایط تیم وفق دهند. اگر شرایط خوبی نداشته باشید، بازیکنی دیگر جای شما را می گیرید ولی وقتی شرایط خوبی داشته باشید، خوب بازی خواهید کرد.

در خصوص دروازه بان تیم در بازی های باقی مانده

ادرسون در دو بازی باقی مانده لیگ بازی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "سیگار برگ در دست پپ؛ جشن و خوشحالی به سبک گواردیولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیگار برگ در دست پپ؛ جشن و خوشحالی به سبک گواردیولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید