سرویس هشدار MyCar ال جی در خودروهای تازه شرکت KG Mobility

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، ال جی الکترونیکس (LG) از راه اندازی سیسم هشدار خودروی متصل خود به نام سرویس هشدار مای کار (LG MyCar Alarm Service) خبر داده است. این سیستم پیشرفته با Infoconn که یک سرویس خودروی متصل است، می تواند به وسیله برنامه تلفن همراه KG Mobility استفاده گردد و از آن نیز در خودروهای تازه این شرکت خودروسازی کره ای همانند ماشین REXTON NEW ARENA به کار گرفته خواهد شد. این سرویس هشدار ال جی به طوری ساخته شده که به صورت یکپارچه با خودروهای امروزی کار کند و تجربه حمل و نقل را افزایش و توسعه بدهد.

سرویس هشدار MyCar ال جی در خودروهای تازه شرکت KG Mobility

سرویس هشدار LG MyCar Alarm Service در پاسخ به افزایش تقاضا چه از سوی شرکت های سازنده خودرو و چه از سوی مصرف کننده و برای خدمات حمل و نقل یکپارچه خودرو ساخته شده است. یک پلترم که به وسیله تلویزیون های خانه قابل دسترس است، هشدارهای فوری درباره شرایط خودرو و بروز هر گونه مسئله ای از جمله شرایط باتری، بسته نشدن درب ها به صورت درست یا تصادف کردن خودرو را گزارش می دهد.

این سرویس هشدار از فناوری اینترنت اشیاء (IoT) استفاده می نماید و خدمات نوتیفیکیشن مبتنی بر تلفن همراه که فعلا در دسترس است را توسعه می دهد و به صورت همزمان نیز اعلان هایی را در صفحه نمایش تلویزیون به تصویر می کشد تا کاربر بتواند آن ها را به هنگام تماشای محتوای محبوب خود در تلویزیون ببیند. علاوه بر این، طیف گسترده ای از اطلاعات مرتبط با خودرو و خدمات از جمله ارتباطات ماشین با خانه برای نظارت روی وسیله نقلیه و تحویل پیغام کاربر را شامل می گردد که برای راننده این امکان را فراهم می آورد تا اطلاعاتی را با دیگر اعضای خانواده در داخل خانه و به هنگام تماشای تلویزیون به اشتراک بگذارد. سرویس هشدار MyCar Alarm Service بعلاوه می تواند برای کاربران خبرها و دیگر محتواها را با توجه به سلیقه شان ارسال کند که شامل تبلیغات هدفمند و آپدیت های نو خودرو است.

سرویس هشدار LG MyCar Alarm Service به وسیله ادغام با Infoconn متعلق به شرکت KG Mobility قادر است تا نیازهای دو طرف را برطرف کند. در حالی که رانندگان امروزی می خواهند به محض بروز مشکل از آن ها مطلع شوند و نیازهای نگهداری و تعمیر را به سرعت بدانند، سازندگان خودرو نیز می خواهند محتوای مرتبط مانند اطلاعات درباره مدل های نو خودرو، توضیحات ویژگی ها و خدمات اشتراک را به مشتریان خود ارائه بدهند. کاربران می توانند به وسیله تلویزیون های هوشمند خودشان با پلتفرم webOS 23 به این سرویس خودرو ال جی دسترسی داشته باشند.

ال جی در پی آن است تا با همکاری با ارائه دهندگان پلتفرم های مختلف، دامنه خدماتی خودش را که سرویس هشدار LG MyCar Alarm Service را ارائه می دهند، توسعه بدهد و با افزایش سرویس های مبتنی بر حمل و نقل همانند ناوبری، جعبه سیاه و تحویل بسته، راحتی کاربر را بهبود ببخشد.

یون سئوک رئیس شرکت راهکارهای قطعات خودرو ال جی اظهار داشته:

با ورود به عصر ارتباطات پیشرفته، صنعت خودروسازی در پی ارائه اطلاعات بیشتر و راحتی بیشتر برای مشتریان خودش است. سرویس هشدار LG MyCar Alarm Service از تخصص گسترده ال جی در طراحی تجربه کاربر استفاده نموده تا بتواند پاسخی فعالانه نسبت به نیازهای سازندگان خودرو و بعلاوه مشتریان آن ها داشته باشد. ما مطمئن هستیم که نوآوری ما تجربه کاربری را در زمینه حمل و نقل افزایش خواهد داد و بعلاوه مورد استقبال خودروسازان قرار خواهد گرفت.

منبع: فوت و فن

به "سرویس هشدار MyCar ال جی در خودروهای تازه شرکت KG Mobility" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس هشدار MyCar ال جی در خودروهای تازه شرکت KG Mobility"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید