سرمربی النصر عربستان: برای شکست الاهلی باید در آمادگی کامل باشیم

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، روی ویتوریا سرمربی تیم فوتبال النصر در نشست خبری پیش از ملاقات با الاهلی عربستان شرکت و شرایط این تیم را برای بازی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تشریح کرد. بخشی از گفتگوی ویتوریا در ادامه می آید.

سرمربی النصر عربستان: برای شکست الاهلی باید در آمادگی کامل باشیم

* ما آماده بازی هستیم و پیروزی می خواهیم. برای رسیدن به برد ضروری است که در آمادگی کامل و تمرکز بالا باشیم.

* رویارویی با الاهلی این شانس را برای ما به همراه دارد که آنها را کاملاً می شناسیم، همانگونه که آنها به شرایط و بازی ما آشنایی دارند. معتقدم این مسئله آمادگی برای این ملاقات حساس را راحت تر می نماید.

* خیلی خرسند هستم که یک تیم سعودی در آخرین بازی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب حضور خواهد داشت و قطعاً می خواهم که آن تیم ما باشیم. به هر صورت یک تیم از لیگ عربستان در نیمه نهایی آسیا خواهد بود.

* برای تمام تیم ها و بازیکنان احترام زیادی قائل هستم. اطلاعاتی داریم که به بازیکنانمان در مسابقه یاری می نماید.

* شاید سئوال باشد که چرا ولید عبدالله اینجا در نشست خبری حضور دارد. باید بگویم ولید بازیکن الهام بخشی است و فقط به بازی درون زمین محدود نمی گردد.

* درباره حمدالله (برترین گلزن تیم النصر) باید بگویم که او بازیکن متمایزی است که ضروری است همواره گلزنی کند چون تیم به آن احتیاج دارد.

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، تیم های فوتبال الاهلی و النصر عربستان فردا چهارشنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می فرایند. دیگر ملاقات این مرحله بین پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان است که این مسابقه از ساعت 21:15 شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرمربی النصر عربستان: برای شکست الاهلی باید در آمادگی کامل باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی النصر عربستان: برای شکست الاهلی باید در آمادگی کامل باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید