ستاره پرسپولیس به تراکتور پیوست ، یک نفر نگذاشت در پرسپولیس بمانم

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، تراکتور در مسیر تقویت خود برای فصل آینده اکنون سیامک نعمتی را هم به خدمت گرفت.

ستاره پرسپولیس به تراکتور پیوست ، یک نفر نگذاشت در پرسپولیس بمانم

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، سیامک نعمتی بعد از 6 فصل حضور در پرسپولیس اکنون با توجه به عدم توافق برای ادامه همکاری، فصل آینده را در تبریز حضور خواهد داشت.

وینگر راست پای پرسپولیس که توانسته در دوران حضورش در این تیم در پست های مختلفی با توجه به احتیاج تیم به کار گرفته گردد، در پنجره زمستانی فصل گذشته نیز در آستانه جدایی از جمع سرخپوشان قرار داشت.

در آن مقطع بحث زیادی درباره مقصد احتمالی این بازیکن شکل گرفته بود و از فولاد، گل گهر و سپاهان به عنوان تیم های خواستار وی یاد می شد. با این حال نعمتی در ادامه ترجیح داد بار دیگر به پرسپولیس بازگردد و کار سخت خود را برای بازگشت به ترکیب دنبال کند. گل او به سپاهان که همراه با بغض و گریه همراه بود یکی از تصاویر ویژه از این بازیکن در فصل گذشته و بعد از بازگشت بود.

با این حال نیمکت نشینی سریالی باعث شد تا او و باشگاه پرسپولیس به خط انتها برسند و دقایقی پیش نیز در توافقی دو طرفه به همکاری خود با این تیم انتها داد. تراکتور تبریز که در این فصل با جذب ستاره های فوتبال ایران در صدد شکل دهی تیمی قدرتمند برای فصل آینده است، اکنون با سیامک نعمتی نیز به توافق دست یافته و او به زودی با امضای قراردادش راهی ترکیه خواهد شد تا در اردوی شاگردان پاکو خمس حاضر گردد.

سیامک نعمتی می گوید یک نفر در پرسپولیس علاقه ای به ادامه حضور او در جمع سرخپوشان نداشت و باعث جدایی او شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ستاره پرسپولیس به تراکتور پیوست ، یک نفر نگذاشت در پرسپولیس بمانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره پرسپولیس به تراکتور پیوست ، یک نفر نگذاشت در پرسپولیس بمانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید