رشد 15 برابری اقامت گردشگران نوروزی در کردستان

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، ایلنا/ براساس آخرین آمارهای منتشر شده، رشد 15 برابری اقامت گردشگران نوروزی در کردستان مشاهده می گردد.

رشد 15 برابری اقامت گردشگران نوروزی در کردستان

یعقوب گویلیان (مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان) گفت: با توجه به پیش بینی قابل انتظار افزایش گردشگران ورودی به کردستان و آمادگی لازم تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در این ایام، شاهد استقبال قابل توجه مسافران و گردشگران برای اقامت در این استان بودیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، اضافه نمود: در این مدت، تعداد 353 هزار و 392 نفر در مراکز اقامتی استان از جمله هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه های بومگردی و دیگر مراکز اقامتی دارای مجوز اقامت داشتند.

او با بیان اینکه این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از 15 برابری را نشان می دهد، اعلام کرد: شهرستان های سروآباد، مریوان، بانه، سنندج و سقز به ترتیب دارای بیشترین آمار اقامت در استان بوده اند.

گویلیان اظهار کرد: در مجموع هزار و 42 بازدید نظارتی از مراکز اقامتی استان در بازه زمانی اعلام شده انجام شد که 10 مورد تشویق، 18 مورد تذکر، 7 مورد پلمب و 4 مورد اخطار کتبی به وسیله کارشناسان نظارت اداره کل صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان یادآور شد: با توجه به رشد اقامت ثبت شده در مراکز اقامتی، امیدواریم همچنان شاهد توسعه و رونق این صنعت در استان باشیم.

منبع: همگردی

به "رشد 15 برابری اقامت گردشگران نوروزی در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 15 برابری اقامت گردشگران نوروزی در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید