دوره های آموزش فناوری ویژه بچه ها و نوجوانان در لرستان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی در خرم آباد، فرهاد نامداری در ملاقات با مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان با اشاره به اینکه در کشور ما، کارآفرینی فناورانه کلید توسعه فناوری و اقتصاد است اضافه نمود: این مهم از مسیر فرهنگ سازی در سنین پایین و آشنا کردن بچه ها با محیط کسب و کارهای فناورانه و برگزاری رویدادهای متناسب با احتیاج بچه ها و نوجوانان هموار می گردد.

دوره های آموزش فناوری ویژه بچه ها و نوجوانان در لرستان برگزار می گردد

رئیس پارک علم و فناوری استان با بیان اینکه پارک علم و فناوری لرستان در پی توسعه خدمات تحقیقاتی، مطالعاتی و استفاده حداکثر از ظرفیت های موجود بین دو دستگاه است، اضافه نمود: ایجاد ارتباط موثر بین پارک و کانون و همکاری در اجرای رویدادهای فناورمحوری که در عین حال برای بچه ها مجذوب نماینده باشد، می تواند فرهنگ ایجاد فناوری در استان را تقویت کند.

محمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پروش فکری لرستان در این جلسه گفت: از آنجایی که بچه ها سرمایه آینده کشور هستند، باید بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرند و با شروع همکاری با پارک علم و فناوری لرستان می توانیم بچه ها را با فضای کار واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد پارک علم و فناوری، فناورمحور است، اضافه نمود: کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان از مراکز مهم و تاثیرگذار در جامعه و به ویژه در تربیت مناسب نسل آینده است؛ بنابراین پارک و کانون می توانند متناسب با احتیاج روز بچه ها و نوجوانان، فصل جدیدی از برگزاری رویدادها را شروع نمایند.

به گزارش ایبنا، این جلسه به منظور آنالیز راهکارهای همکاری مشترک برای توسعه و تقویت خلاقیت بچه ها و نوجوانان و اجرای طرح های مشترک برای ارتقاء فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان، بین پارک علم و فناوری لرستان و مدیریت کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برگزار گردید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "دوره های آموزش فناوری ویژه بچه ها و نوجوانان در لرستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره های آموزش فناوری ویژه بچه ها و نوجوانان در لرستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید