دعوت از متقاضیان علاقه مند به اسپانسری والدین یا پدر، مادر عظیم ها

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، خبر خوب برای آندسته از همراهان خبرنگاران که عزیزانشان اقامت کانادا را دارند و بی صبرانه منتظر پیوستن به آنها هستند! دولت کانادا هم اکنون در حال صدور دعوتنامه برای تقاضا جهت برنامه اسپانسرشیپ والدین است. این برنامه به آندسته از شهروندان و دارندگان اقامت دائم کانادا که بالای 18 سال سن دارند اجازه می دهد تا جهت اخذ اقامت دائم والدین یا پدر/ مادربزرگ خود اسپانسر آنها شوند.

دعوت از متقاضیان علاقه مند به اسپانسری والدین یا پدر، مادر عظیم ها

اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا اعلام نموده است که دعوتنامه ها به همان ترتیبی صادر می شوند که فرم های Interest to Sponsor در تاریخ 28 ژانویه دریافت شده اند. اولین دعوتنامه ها در تاریخ 24 آوریل صادر شدند و اداره مهاجرت کانادا اعلام نموده است که صدور دعوتنامه برای تمام متقاضیان واجد شرایط چند روز به طول می انجامد.

لازم به ذکر است که این دعوتنامه ها به همان آدرس ایمیلی ارسال می گردد که در فرم Interest to Sponsor نوشته شده است اما آنگونه که اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا تذکر داده است ممکن است دعوتنامه ها در قسمت Spam هم رفته باشد بنابراین متقاضیان بهتر است آنجا را هم آنالیز نمایند.

متقاضیانی که از طرف اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا دعوتنامه دریافت می نمایند 60 روز پس از دریافت دعوتنامه فرصت دارند درخواست کامل خود را ارائه نمایند. لازم به ذکر است اداره مهاجرت میخواهد در سال 2019 به وسیله برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدر/مادرعظیم ها 20 هزار دعوتنامه صادر نماید.

فرایند درخواست

متقاضیان علاقه مند به اسپانسری والدین یا پدر/مادر عظیم خود که دعوتنامه دریافت می نمایند باید دو فرم کامل را ارائه نمایند - یک فرم عبارت است از تقاضانامه شخص آنها برای اسپانسر شدن و فرم دیگر تقاضانامه والدین یا پدر/مادر عظیم آنها برای دریافت اقامت دائم است.

بنا به گفته اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا هر دو فرم تقاضانامه باید همزمان به دست این اداره برسد. بعلاوه، باید توجه داشت که از آخرین نسخه فرم ها استفاده گردد. برای دریافت جدیدترین نسخه از فرم تقاضانامه از این صفحه بازدید فرمایید.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال

به "دعوت از متقاضیان علاقه مند به اسپانسری والدین یا پدر، مادر عظیم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از متقاضیان علاقه مند به اسپانسری والدین یا پدر، مادر عظیم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید