در لیگ جوانان کشور حرف برای گفتن داریم

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال جوانان ذوب آهن با اشاره به اینکه باشگاه ذوب آهن در رده های پایه سرمایه گذاری خوبی انجام داده، گفت: آماده حضور در مسابقات استانی و کشوری رده های مختلف سنی را داریم چرا که با توجه به توانایی و پتانسیل تیم ها حرف های زیادی برای گفتن داریم.

در لیگ جوانان کشور حرف برای گفتن داریم

مهرداد صدری در گفت وگو با وبلاگ کوجی هامی، اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی بسکتبال استان 12 تیم در دو گروه رقابت کردند، تیم ها آمادگی بسیار خوبی داشتند و سطح کمی و کیفی مسابقات بسیار بالا بود که این مسئله نشانگر ظرفیت خوب و پتانسیل بالای بسکتبال استان است.

وی اضافه نمود: شرایط تیم بسیار خوب بود و تنها با یک اختلاف امتیاز قهرمانی را از دست دادیم، البته حسین مهدیان کاپیتان تیم در اردوی تیم ملی حضور داشت و کیان ابومسعودی نیز دچار پارگی ACL شد.

مدیر فنی تیم های پایه و زیر مجموعه بسکتبال ذوب آهن، توضیح داد: با توجه به اینکه جابجایی که در رده های مختلف سنی است مسابقات این رده ها از حساسیت بیشتری برخوردار است. بیشتر بازیکنان ما کم سن و میدان ندیده و کم تجربه هستند که با حضور در مسابقات این چنینی می تواند تجارب بسیار خوبی کسب نمایند.

صدری گفت: با توجه به اهمیت رده های سنی پایه برای باشگاه ذوب آهن و سرمایه گذاری خوبی که در این زمینه صورت گرفته است، همچنان آمادگی شرکت در رقابت های رده جوانان و نوجوانان در همه سطوح استانی و کشوری را داریم، در این رابطه حرف برای گفتن داریم که در صورت اعلام فدراسیون و با صلاحدید و تصمیم گیری باشگاه در مسابقات مختلف شرکت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "در لیگ جوانان کشور حرف برای گفتن داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در لیگ جوانان کشور حرف برای گفتن داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید