خودرویی با 6 میلیون تومان خلافی توقیف شد!

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، رئیس پلیس راهور گلستان از توقیف خودروی پراید با 6 میلیون تومان خلافی در مینودشت خبرداد.

خودرویی با 6 میلیون تومان خلافی توقیف شد!

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ کوجی هامی، سردار مرتضی فخری اظهارکرد: گشت کنترلی پلیس راهور شهرستان مینودشت یک دستگاه سواری پراید با 6 میلیون و 250 هزار تومان خلافی را متوقف و جهت سیر مراحل قانونی به توقف گاه منتقل کرد.

فخری با بیان این که عدم آگاهی از شرایط تخلفات خودرویی می تواند مشکلاتی را برای راننده یا مالک به وجود آورد، اضافه کرد: مالکان و رانندگان، هر ماه یک بار آخرین شرایط خلافی خودرو های تحت اختیار خود را به وسیله مراکز پلیس و یا به وسیله ارسال پیامک به سامانه 1101102020 پلیس راهور ناجا استعلام بگیرند.

وی توضیح داد: همه دوربین های کنترلی شهر گرگان فعال بوده و تخلفات احتمالی رانندگان متخلف را رصد و ثبت و ضبط خواهند کرد.

فخری با توجه به شرایط جوی ناپایدار حاکم بر سطح استان، خویشتن داری و پرهیز از عجله و شتاب بی مورد را به همه رانندگان متذکر و اضافه کرد: در هنگام بارش باران و لغزنده بودن سطح معابر رانندگان موتورسوار از آوردن موتورسیکلت به سطح معابر خودداری نموده و از وسایل نقلیه جایگزین استفاده نمایند.

وی تأکید کرد: رعایت قوانین و مقررات هدایت و رانندگی به ویژه استفاده از کلاه ایمنی به نحو قابل توجهی به پیشگیری از بروز صدمات جدی به موتور سواران در صورت بروز تصادف یاری نموده و شدت صدمات وارده را کاهش خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خودرویی با 6 میلیون تومان خلافی توقیف شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرویی با 6 میلیون تومان خلافی توقیف شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید