خبرنگاران تردد در محور شاهین دژ - تکاب نیاز به زنجیرچرخ دارد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، مهاباد- خبرنگاران- مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شاهین دژ گفت: تردد در گردنه های برفگیر و کوهستانی محور شاهین دژ - تکاب در جنوب آذربایجان غربی به ویژه گردنه مایین بلاغ به علت بارش برف و لغزنده بودن جاده نیاز به زنجیرچرخ دارد.

خبرنگاران تردد در محور شاهین دژ - تکاب نیاز به زنجیرچرخ دارد

کاظم پاشایی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ کوجی هامی افزود: هم اکنون بارش بارف و کولاک در محور شاهین دژ به سمت تکاب ادامه داشته و رانندگان وسایل نقلیه برای تردد در گردنه مایین بلاغ باید از زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی و زمستانی استفاده کرده و سوخت کافی نیز به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در این گردنه به 10 سانتی متر رسیده است، ادامه داد: با پلیس راه مسقر در این محور هماهنگ شده چنانچه راننده خودرویی زنجیر چرخ نداشته باشد از تردد آن در این گردنه جلوگیری به عمل آید.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شاهین دژ گفت: با وجود بارش برف، تمام محورهای مواصلاتی و راه های دسترسی شهری و روستایی شاهین دژ باز بوده و تردد در آنها به کندی در جریان است.

وی با بیان اینکه رانندگان از تردد شبانه در این محور خودداری کنند، ادامه داد: به علت بارش برف و کاهش دید تردد خودروهای سنگین از جمله تریلی، وانت و برخی از خودروهای سواری از جمله پیکان در این محور با محدودیت همراه است.

پاشایی بیان نمود: تمام خودروها و تجهیزات این اداره از روز گذشته در همه محورها اقدام به برف روبی و نمک پاشی کرده و این فرایند تا مطلوب شدن شرایط ادامه خواهد داشت.

وی گفت: شهفرایندان و مسافران این شهرستان در فصل بارش قبل از سفر بهتر است از شرایط جاده ها با تماس با شماره تلفن 6322730-0444 اطلاع پیدا کنند.

شاهین دژ دارای 216 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 530 کیلومتر راه روستایی آسفالت و شوسه است و بیش از 42 درصد راه های روستای این شهرستان آسفالت هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تردد در محور شاهین دژ - تکاب نیاز به زنجیرچرخ دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تردد در محور شاهین دژ - تکاب نیاز به زنجیرچرخ دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید