حسینی: موفقیت استقلال از کلین شیت کردن من مهم تر است، طرفداران استراماچونی را حمایت نمایند

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، دروازه بان تیم فوتبال استقلال می گوید گل نخوردنش در بازی با فجرسپاسی حاصل یک کار تیمی بوده است.

حسینی: موفقیت استقلال از کلین شیت کردن من مهم تر است، طرفداران استراماچونی را حمایت نمایند

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، سید حسین حسینی، دروازه بان تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر فجرسپاسی اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم پیروز این دیدار شویم. جا دارد به تیم فجرسپاسی و آقای مهابادی تبریک بگویم. تیم خیلی خوبی را درست نموده اند. امیدوارم سال آینده بعد از چند سال شیراز در لیگ برتر نماینده داشته باشد. امیدوارم مسئولان شیراز از این تیم حمایت نمایند. سال جاری تیم خوبی دارند.

او درباره رفتن به سمت طرفداران فجرسپاسی هم اعلام کرد: بالاخره آن ها همشهری های من هستند. لطف داشتند و من را تشویق کردند و من به سمت آن ها رفتم. امیدوارم مسئولان شیراز به این تیم برسند. من شنیده ام بودجه اش زیاد نیست.

حسینی درباره اظهار نظر ایوب کلانتری، بازیکن فجرسپاسی که گفته بود دیدار استقلال و فجر مثل جنگ تفنگ ژ3 با تفنگ بادی است هم، گفت: صد در صد همین است. شهر بزرگ شیراز باید یک تیم خوب داشته باشد.

او درباره داوری هم اعلام کرد: در صحنه پنالتی داور می خواست پنالتی اعلام کند اما نظرش عوض شد. خدا را شکر که پیروز شدیم.

دروازه بان استقلال درباره اولین کلین شیتش در این فصل هم اظهار کرد: کلین شیت یک کار تیمی است. موفقیت استقلال برای من مهم تر است.

او ادامه داد: آقای استراماچونی از روز اول نهایت تلاشش را نموده است و در این چند هفته اگر بدشانس نبودیم امتیازهای بیشتری می گرفتیم. امیدوارم که طرفداران از این تیم و آقای استراماچونی حمایت نمایند. در چند بازی گذشته بازی خیلی خوبی را ارائه دادیم و امیدوارم در بازی های بعدی بهتر هم شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حسینی: موفقیت استقلال از کلین شیت کردن من مهم تر است، طرفداران استراماچونی را حمایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: موفقیت استقلال از کلین شیت کردن من مهم تر است، طرفداران استراماچونی را حمایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید